torsdag, mars 01, 2007

1. mars allerede,
og jeg kom da på at jeg har lov å legge ut denne layouten...
Den var med i februarutgaven av Ett Trykk.
fikk en utfordring av bladet om å "lage ditt eget" mønsterark.
Takket ja til denne utfordringa i romjula, hvis jeg ikke husker feil. Og fristen var ikke så lang.Så da var det bare å sette igang.
Det var flere scrappere som fikk samme oppgave.
Jeg var helt blank på hva jeg skulle lage, men så kom jeg på hva jeg og Hetal snakket om på et treff før jul, og noe jeg hadde sett i et svenskscrappeblad. Nemlig å bruke "motivstempel"....og hva var vel mer naturlig for meg enn å lage et mønsterark med noe Magnolia på....
og slik ble det altså..
Gutten på bildet er lille Petter som jeg er fadder til!!! En herlig liten pjokk på snart 3 år.

6 kommentarer:

Kirsten sa...

Åh- det var jammen en superlekker LO også! Og for en fabelaktig ide :D
Du er så råflink altså, håper vi skal på treff sammen snart, da må jeg passe på å sitte i nærheten av deg og se om det smitter av litt på meg *fnis*

God helg!

Anette S sa...

Jeg så denne i Ett trykk! Helt nydelig og jeg er imponert over mønsterarket du laget! Håper du koser deg på messe i helga!

Heidi sa...

Nydelig layout Hilde!!!!!! Nå regner jeg med at du koser deg på messe i Sverige...din heldiggris!!! Tror forresten jeg møtte på mannen din i butikken i dag...men vet ikke helt...fnis..

Ha en flott helg!!

Heidi

Heidi sa...

En liten titt innom deg i dag også...men nå kun for å fortelle deg at:
Du har SISTEN! Sjekk bloggen min. ;)

Heidi

gudrun sa...

Så skjønn en liten gutt du har lagd denne vakre siden til! :)

Du har forresten fått Har'n....
Kikk innom bloggen min. ;-)

Sanna F sa...

Vilken underbar charmig o söt layout!