mandag, mars 05, 2007

Helga er over, og jeg har vært på en opplevelsesrik tur til Sverige!!
Skal oppdattere mer om den siden.........

men først..... hva ligger og vnter på meg når jeg kommer hjem....jo en utfordring som tydeligvis pågår på diverse blogger....

Har blitt utfordret av: Hetal og Gudrun....

og sender den hverved videre til følgende:
Tove
Berit
Linda
Bente
synnøve
Ellen


REGLER:hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spillerne seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

så til mine 6 ting om meg da:
1. Jeg hater å lage mat, syns det er utrolig kjedelig.
2. liker helst hjemmekvelder.
3. vil gjerne reise verden rundt, men samtidig liker jeg meg best hjemme.
4. Har ikke sansen for hund og katt.
5. får stadig vekk avlagte symaskiner etter min mor, men hater å sy.
6.tror hver helg at jeg skal sove lenge, men står stadig opp tidligere om morgenen... (sikkert alderen som tynger)

Lykke til videre alle utvalgte!!
Ser nå etterpå at det er mange jeg har valgt ut til sisten som allerede er blitt utfordret.... men sånn blir det vel.........vi velger vel alle blandt de samme "gærne damene"

2 kommentarer:

Synnove Olava sa...

Hei...
Koselig at du valgte meg, men jeg har allerede hatt den... :-)

Koselig måte å bli litt kjent med hverandre på...

Ha en fortsatt kreativ dag!

Berit sa...

Jeg har fått sisten flere ganger... men nå finnes noen gale ting om meg i bloggen;)

Håper du ikke er helt utslitt etter helgen - og at nå er fylt opp til randen med enda mer kreativitet. Jeg fikk med meg kurs med Gudrun på lørdag... det hjelper på kan man si ;)
KLEM