mandag, mars 05, 2007

Hobbyhimmelen har fått inn Pysselpassion sine stempler!!
Dette kortet er laget med stempel fra Pysselpassion, som Geirun i hobbyhimmelen har tatt inn.Husker ikke helt hvor mange motiver hun har, men det er over 20 forskjellig!!Disse liker jeg, og har vel muligens påvirket henne en smule med tanke på innkjøpet.... Har laget endel kort med disse stemplene i helga, men noen av de er gitt bort, og resten fikk Geirun med seg hjem til butikken sin!!De kommer vel muligens å bli lagt ut under DT for hobbyhimmelen etterhvert.
"Pergamentrullen" er en av de nye stemplene som magnolia slapp i helga.... blant mange andre fine.....

Stemplene ligger ikke ute i butikken enda, men så snart Geirun får pakket ut etter turen , kan man se de i butikken!!

4 kommentarer:

_Kine sa...

Så nydelig kort!!

Du har sisten ;) Les reglene i min blogg!

Anonym sa...

Hej Hilde!

Vill bara titta in och säga hej och att det var trevligt att träffa dig i lördags på Lindas kurs! Tittar in här så gott som varje dag, du har alltid fin inspiration att visa! Tack för att du är så snäll och delar med dig!

Hälsningar Lisa Nilsson
(LisaMattias)

T:o)ve sa...

Nydelig kort Hilde!
Lar meg alltid imponere av dine flotte kort, du er en sann inspirasjon ;o)
Koselig å bli bedre kjent med deg!
Nå har jeg røpet noen av mine merksnodigheter på bloggen min også.... *gulp*

Marit sa...

Så flott kort Hilde. jeg gleder meg stort til å følge med på siden din fremover med mange nye stempler i bruk :)