fredag, mars 30, 2007

I dag har jeg ikke mye å vise dere. Holder på med oppgavene til diva denne måneden på scrapping.no, og er litt på "hæla" når det gjelder de oppgavene.
I dag har jeg gjort ferdig den fjerde layouten, og da har jeg bare en igjen..... får se om jeg rekker den i morgen.

Tenkte bare jeg ville titte innom en tur, og ønske alle som er innom her en riktig god påske.

........og så er det vel ikke hemmelig lenger...........nå er nok bladet ute i butikkene.............
jeg har nemlig vært så heldig at jeg har fått lov å være med i designteamet til bladet Ett Trykk.
Jeg er blitt en av 6, i designteamet for 2007.
Har allerede laget noen bidrag til bladet, og flere kommer i neste nummer. Jeg skal bidra både på stempel og scrappedelen. Så får vi håpe at noen liker det jeg lager!!

Ellers kan jeg nevne at det er satt opp 2 kort kurs etter påske. 11. og 18. april.

8 kommentarer:

Berit sa...

Jeg har vært i alle narvesen på Gjøvik og Norli...ingen hadde bladet :( Gratulerer med plass i design teamet - synes jeg skimtet deg på bildet med sladd...Men var ikke helt sikker!
God påske, blir hjemme påske her, med tilhørende aktiviteter både inne og ute.
I morra er det kostymerenn på snørestene, jeg kommer vel til å fotografere mer enn å delta. Har "aktivitetsforbud", trekt en tann i dag.
KLEM

Catrine sa...

Gratulerer så mye som Ett Trykk designer! Så moro! :)
Jeg må og få tak i det bladet!
Lykke til med scrappingen av siste Diva oppgave! :)

Heidi sa...

Så gøy at du har blitt Ett Trykk designer!!!!! Gratulerer!!!!
Diva oppgavene får du nok også i boks skal du se!!!

ha en flott helg!

heidi

Geirun sa...

:) Ja, da var det ofesiellt:) Gratulerer igjen med designoppdraget i Ett Trykk. Det er virkelig morsomt og jeg gleder meg å se hva du og de andre lager.

Anonym sa...

Stort GRATTIS! Det skall bli spännande att se vad du hittar på! Hälsningar från Lisa (LisaMattias)

Kathrine sa...

Gratulerer som Ett-trykk designer! Ikke rart du fikk den jobben!

Chruss sa...

Grattis till DT-jobbet!

pichu sa...

hei, måtte bare ta meg en tur i din verden :)

så masse fint!!
prøver å lage kort som dine men de blir alltid mine til sluttt he he he klarer ikke helt å forstår hvordan du gjør det ...... du lager fantasktiske kort :)
ha fortsatt en fin dag Graciela (pichu)