søndag, mars 11, 2007

Pass deg!!! Sjørøverene kommer!!
Nå måtte jeg bare få prøvd denne sjørøvern.... Har hatt han liggende siden messa forrige helg, og jeg har gledet meg såååååå til å prøve han!!
Etter som jeg har to gutter selv, som tidligere har vært "sjørøvere" er jeg ganske inne i dette gamet...Og jeg må si jeg jublet når jeg så at Magnolia kom med en slik sjørøver....
Dødninghodet og sjørøverhatten er fra Kreativ hobby i Larvik.
Pilene er "epoxy" lignende og kommer fra Hobbyhimmelen, det samme gjør arkene (BG og Bazzill)

7 kommentarer:

elina sa...

Så flott sjørøverkort.

myamia sa...

Så tufft kort!

Synnove Olava sa...

Liker den lille sjørøveren din... :-))

Karin B sa...

Vilket coolt kort!

eldh sa...

Hej!
Du har blivit utnämnd till Dagens scrappiz!
// Elin

Kirsten sa...

Så kult kort :D

Petra/paradise sa...

Underbart kort!!! Jättefint!!
Tyckte om kartan i bakgrunden!! =D

Grattis till dagens scrappiz förresten! =)

Kram Petra