søndag, april 01, 2007

En liten hyllest til min kjære gode mamma!!
Hun er en utolig kreativ sjel, som tryller fram de utroligste ting på systua si.
Har nettopp fått en ladning med bånd og div utstyr som jeg handlet til henne på E-bay. Og når jeg reiste ut for å levere disse, satt det jammen meg en herlig "engel" og ventet på meg.
Har nok ymtet frampå at jeg ønsket meg en slik, men at den var ferdig til å flytte inn hos meg allerede, ja det var jeg ikke klar over.
Den satt klar i stua, sammen med 3-4 andre "søsken".... Fatter ikke at hun får det til jeg *flau*

Ellers kan jeg fortelle at hun også har et "bidrag" i Hjemmet (påskenummeret)
Det er bilder der fra en innredet hytte på Hafjell, og midt i stua bland andre flotte møbler og gjenstander sitter det en "gås" med snakkerbukse og lue........ og den har mamman min laget.....

Denne flotte dama som jeg har fått er ca 60 cm lang, har "løse klær" og de finns i flere farger....
Hun selger de for kr 400,- hvis noen skulle ønske og kjøpe!!

Fortsatt god helg til alle sammen!!

5 kommentarer:

banglamarie sa...

Så KUL engel!!!!
Og jeg kan godt skjønne du har en kreativ mor :) En plass må du jo få dine super kreative evner fra :)

God påske!!

Kirsten sa...

Så flott engel!
Det er jammen gøy med kreative mødre altså :D
Fortsatt god helg!

Og så håper jeg vi sees på treff snart?

Kjersti sa...

for en søt og kul engel! Virkelig! Ha en flott påske ;)

_Kine sa...

Så flott engel :)
Riktig god påske.

Nina`s Rosa verden sa...

Så herlig engel da!! De var utrolig fin!!
Kreativiteten blomstrer hos dere begge ser jeg!!!
Takk for koselig hilsen i bloggen min!
En riktig god påske til deg og dine!!!