fredag, april 20, 2007



















God helg alle sammen!!
I dag er det eksakt en uke til jeg drar på messa!!! Det blir gøy!!
Noen annet med denne dagen er at jeg og stempelgalmannen har 16 års bryllupsdag *dåne*
tiden går fort dere, og jeg føler meg ikke en dag eldre!!!! hihi...
Stempelgalmannen er på jobbreise, og jeg er bedt bort på ost og vin i kveld. En skikkelig jentekveld!! DEt skal bli deilig!! For her i heimen har yngste mann samlet gjengen til "lan" i dag.
De har fått lov å okkupere hele stua, ettersom resten av familien skal og er på farten!!

Kortet over her tror jeg passer bra til meg selv om dagen... trener og trener, puster og peser.... kan tro jeg blir sprek.??!!
Inni kortet er det en overaskelse, som er god etter trening..

















Detter kortet er laget med et nytt Wippersnapperstempel (som det over og under også)
Har fått en stabel fra Hobbyhimmelen som jeg selvsagt har måttet prøve ut denne uka!!
Lysene er fra en chipboardpakke fra BG. Pilen er fra Revelution.
Så tilslutt et "paperbag" kort. Laget av en brun papirpose. Elgen har fått "dingleøyne"

Takk for at dere titter innom og blir glad for kommentarer.

6 kommentarer:

Synnove Olava sa...

Håper du får en hyggelig ost og vin kveld... Ha en god weekend... :-)

Anonym sa...

Åh vilka fina kort du gör. Du är så duktig! Älskar dina murriga men ändå så färgglada kort med massa roliga dekorationer och stämplar. Tack för all inspiration! Trevlig helg!

Kram SasSa

Heidi sa...

Flotte kort Hilde!!!! Spreke vårlige farger!! Gleder meg masse til helga jeg også!

Klem Heidi

Anna sa...

Super häftiga kort. Gillar ögonen du satt på katten och alla små fina små finesser här och där.

Är in och tittar här hos dig ibland och tycker att du gör många fina saker.

Tack för all insiration!

Anita Hagen sa...

Ha ha ha, så utrolig stilige og morsomme kort du har laget. Skikkelig tøft med sånne øyne som går litt "bananas" når man rører på kortet. Jeg er så imponert over alle de tøffe og forseggjorte detaljene dine. Du er kjempedyktig!

Klem Anita

Anna Wight (SweetMissDaisy) sa...

These are GREAT fun!! =)