fredag, april 06, 2007


Langfredag


I dag har vi hatt familiesamling på Eina hos mine foreldre.

Vi var tre søsken ,med familer som var samlet. (Broren min som jobber på Fondsbu, kunne naturlig nok ikke stille i dag.... høysesong i fjellet!!)

+ 2 av mine søskenbarn med familier og min onkel.

Dagen gikk med til "eggjakt", potetløp, masse annet gøy og samtidig startet vi grillsessongen.

Bilder viser resultatet av "eggjakten" vi hadde for alle våre "små".....

Forrest ser vi lille Hedda. I neste rekke har vi fra venstre Petter, Eirik, Henrik, Helene, Julie og Kristina.

I bakerste rekke har vi fra venstre Simen, Sondre, Anders og Anne Marte.

5 kommentarer:

Berit sa...

Ser ut til at dere også har hatt en innholdsrik dag! Med påskeegg og annet tilhørende moro;)
Her har vi fått en opplevelse for livet - og andre har nok skjønt at ho Berit kan være litt galere enn gal... !
Fortsatt god påske!
Klem

Kjersti sa...

HVA er en eggjakt? Det har jeg lurt på lenge nemlig *fnis* - jeg skjønner det er noe som burde være tradisjon i påsken, men det er ikke helt det hos oss for å si det sånn! Vi koser oss for det da :) Fortsatt god påske!

Nina`s Rosa verden sa...

Ser ut som du har en fin påske,og koser deg med hele familien!!
Moro med eggjakt!!!
Ellers så beundrer jeg slide showet ditt!! Digger stilen din rett og slett!!!

Marit sa...

Så deilig med lekende dager. Nå er påsken snart slutt og i morgen er det jammen jobb igjen. Jeg kjørte forbi Raufoss ett par ganger i påsken og da tenkte jeg på deg :)

Hege! sa...

Eggejakt hørtes utrolig morsomt ut ja!
Vi pleier ha det i bhg`en, men i år gikk jeg glipp sv det gitt...
Så var påsken snart over for denne gang, rart hvor fort sånne ferier går gitt...
Ja ja.. ha en flott uke!

Klem Hege