tirsdag, april 03, 2007





















Mine DIVA bidrag for mars på scrapping.no. Kom på en 4. plass og det var gøy!!
Gratulerer også til Mona som fikk en 6. plass. Vi er flinke vi!!!!
Den over her er laget med noen nydelige ark jeg kjøpt på messa i Sverige tidligere i år... de er svenkdesignede.



















Her over er en side av Sondre på jordet til morfar i vinter.
Lii utradisjonelle farger for en vinterside... men morsomt syns jeg..










Vinter siden over her er av Simen på Beitostølen.



















Så en side av Simen, Sondre, Kristina, Eirik og Petter. Bildene er tatt 17. mai 2006.





Og tilslutt dette bildet av meg, en nydelig vinterdag hos mine foreldre på Eina.

7 kommentarer:

BEATA EWA sa...

Gratulerer med 4. plass - det var godt gjort!! Og gratulerer så mye som Ett Trykk designer! Så gøy! :)

Så utrolig flotte LOer har du laget igjen! Du er kjempedyktig til sette sammen farger,mønter og pynt! Jeg kikker her tett og ofte og blir aldri skuffet - her er det masse inspirasjon å hente!

God påske!

Hilsen

Surfine sa...

Nyyydelige bidrag, Gratulerer så mye med 4.plass! Du er skikkelig flink synes jeg, digger stilen din:o)

God påske!!

Heidi sa...

Flotte layouter Hilde!!!!! (Du og Mona er dyktige ja!!!!!)

Heidi

Kjersti sa...

Knallflotte LOer - gratulerer med 4. plassen! God påske ;)

Dinnamor sa...

Virkelig flotte bidrag fra deg, som alltid :) Gratulerer med flott 4 plass! God påske.

Kathrine sa...

Kjempeflotte LOer! 4.plass er jo slettes ikke verst! Gleder meg til å se deg vinne :)

iralamija sa...

Beautiful work!!

Have a nice day!

Bety :)