tirsdag, april 10, 2007

Påsken er over og jeg er i jobb igjen. Vi trodde jo og at våren hadde kommet, helt til snøen dukket opp på nytt igjen her i helga...Det er kjedelig, men vi får ta det som det kommer.
Ellers har jeg jobbet masse med DT arbeider i påsken.... Noe kommer på Hobbyhimmelens sider etter hvert, men s det andre kommer i juniutgaven av Ett Trykk.

I morgen er det klart for nytt kortkurs hos meg.... og hvis postmannen er riktig snill kommer kanskje materialene til kurset frem også.... Det er en ladning på vei fra "himmelen".... men pga påsken går jo alt litt trekt ......så vi får se... hvis ikke får vi improvisere litt.
Hadde jo håpet at alt skulle rekke frem da... ettersom det er med drøssevis av nye stempler!!!

Under her kommer det bilder av noen kort jeg har laget i det siste... Noen av de har vel noen sett tidligere på div. andre fora.....men noe er helt nytt.




















*Harepuskortet er laget med et trykk jeg har fått fra Sverige. Har brukt div restepapir og små tags jeg har klemt ut i filt med "sveiva" mi.*


















*Kortet over her er laget på bestilling fra ei på Scrapping.no. Ark fra BG og div stempler fra Magnolia.*














*Så et kort laget med litt vår og påske følelse i kroppen... Gult er det faktisk ikke ofte jeg bruker....*














*Her kommer det et kaffefilter kort, laget med ark fra MME og stempler fra Magnolia.
Morsomt, for det er lenge siden sist jeg lagde kaffefilterkort*



















*Dette blå guttekortet er laget med stempel fra Pysselpassion, og diverse resteark.. diecuts er fra Revelution.*



















*Så tilslutt et kort laget med magnoliastempel, MM foamstamps, rubons fra Norsk stempeldesign, og også her en filtblomst trykket ut med Revelution. Stempeltrykket er også diecuts fra QK.*

Spør hvis dere lurer på noe!! og ha en flott uke alle sammen!!

6 kommentarer:

Catrine sa...

Jeg er stum av beundring over de kortene dine!:)
Det var et magnoliakort i påskeegget mitt, så jeg har planer om å prøve meg på noe etterhvert jeg og...
Håper du får pakken din vel fram til kurset!
Ha en fin dag! :)

_Kine sa...

Du lager så flotte kort!! Min favoritt er det gule, det var vårlig og koselig :) Håper du får materialene dine til kurset!

Synnove Olava sa...

Du har en fantastisk flott stil, jeg er en stor beundrer av de flotte kortene du lager... :-)

Ha en scrappende flott uke...

Sanna F sa...

Å vilka otroligt ursnygga o fina kort du har gjort!!!
WOW!!!

Petra/Paradise sa...

Jag säger bara: OJ OJ OJ!!!
Vad mycket fina kort du gjort!!
Superfina kort vännen! Allihop är kanonfina!
Du får alltid till färgerna så snyggt! Gillar din dekoration på korten också, gillar när det finns mycket att titta på!
LOVELLY!!

Ha en underbar helg!
Kram Petra

kerttu sa...

kjempefine kort du har laget:) mange flotte detaljer og fine farger! Favoritten er den med kaniner..kjempesöt er den :)