onsdag, april 25, 2007



Siste innpurt før messa!

Her har livet vært litt trøblete denne uka.
Ryggen min har slått seg helt vrang, og jeg så messa komme og gå uten meg....
Begge guttene har vært liggende med feber og vond hals.
Nå i kveld ser tingene litt lysere ut!
Yngstemann kommer seg på skolen igjen i morgen. Og jeg prøver meg også igjen på jobb i morgen!!! Det får briste eller bære!!! Litt redusert vil jeg nok være, men ikke værre enn at jeg kan få gjort litt!! ... og på messe SKAL jeg!!! Har gledet meg så lenge til dette... og ligge på hotell og allting!

Legger ut de siste kortene jeg har laget før messa.. Må jo ha med litt reklame for Hobbyhimmelens stempler!!!!

På kortet over har jeg brukt Wippersnapper stempel og et rundt poststempel fra Krumelure.
Fikk en hel plate av henne her en dag, fordi jeg hadde bidratt til å få opp stempelsalget hennes, med min "poststempel" ide. Det var koselig!!
Må også nevne at jeg fikk en plate med poststempler(plate 5B) av Aud's design i dag også!!! Tusen takk Aud. http://auddesign.no/ Hun spurte meg tidligere om hun kunne få bruke ideen min med slike poststempler( syns det var så koselig at hun spurte *rødme*) Jeg tipset henne om noen tester jeg ønsket meg, og vips så lå det en plate til meg i postkassa!!!! Heldiggrisen meg!!!!!!
Så et sauekort fra Magnolia.



















Og et blomsterkort fra Pysselpassion. Og her er poststempel fra WS.



















Og tilslutt her ser vi et nesten ferdig navneskilt til messa. Laget med et WS stempel.
Litt vanskelig å se dimensjonene på skiltet i scannen. men sånn er det!! Her mangler det bare litt glitterlim Dimond glace og en festeanordning..

7 kommentarer:

Hilde sa...

Skal si du har laget mange kort! Kjempeflotte alle sammen. Morsomt med øynene på katten da *fnis*
Har også fått plate fra Aud i posten i dag, så nå er det bare å begynne å montere

kortmanitove sa...

Flotte kort da! Lykke til på messa... håper ryggen holder.

Anette S sa...

Håper du er frisk og rask til messa! Og at jeg er frisk og rask så jeg kommer og hilser på på søndag! Det kattepusstempelet er nå ført opp på min ønskeliste! Supersøtt! Og knallkult navnskilt!

bea sa...

hi hilde,

i haven´t visit your site some days and now i must see what wonderful cards you have made again in last time. these are so amazing like your earlier cards. i love it so.

many greetings to you from germany.

bea

petra/paradise sa...

4st jättehärliga kort! Jag är INTE ALLS avundsjuk på dej som ska på mässa.... ;)

Du får shoppa lite för mej också! ;)

Trevlig helg!
kram Petra

Hege sa...

Heisann og takk for sist!
Det vara så koselig å møte deg. Du var like trivelig som jeg trodde :)
Og jammen fikk jeg snappet opp litt tips fra deg også! Man lærer mye på treff altså!
Vel, ha en flott uke!

Klem

Anita Hagen sa...

Får you...ha-ha, vanvittig bra. Genial måte å få brukt sauen fra Magnolia.

Joda, du er heldig som får så flotte stempler i posten, MEN sannheten er at det er VI som er heldiggriser som får mulighet til å kjøpe disse flotte og dekorative stemplene fordi du har vist oss fantastiske muligheter med dem. Så takk til Krumelure, takk til Aud Design, og TAKK TIL DEG HILDE. Har nettopp fått en plate fra Krumelure og venter på en fra Aud..Kjempetøffe og praktiske stempler.

Ble en lang hilsen dette, men kort fortalt vil jeg bare si tusen takk til deg!

Klem Anita