lørdag, april 14, 2007

Skip O'hoi!!
Her er en liten oppdatering fra meg. Her flyr dagene avsted som en vind.
Været hos oss er i dag nydelig, litt overskyet, men utrolig varmt og godt.
Har vært på en liten shoppingrunde, og nå skal jeg bare kose meg hjemme resten av dagen...
Guttene er på farta og stempelgalmannen er i Sverige på golf i dag.
Tro jammen jeg skal scrappe litt etter hvert.

Messa i Oslo nærmer deg med stormskritt, og det gleder jeg meg til!!
Hvis noen har lyst til å hilse på er jeg å treffe på standen til Hobbyhimmelen..
Der skal jeg og Hetal holde til sammen med Geirun.

Ellers kan jeg fortelle at jeg mest sansynlig reiser til Stavanger for å holde kurs i begynnelsen av mai.
Det skal bli spennende!! Mer om det kommer jeg tilbake til litt senere.

Dagene denne uka har gått med til jobb, trening og kortkurs.under er er et av kortene som vi laget på kurset.

God Helg alle sammen!!

6 kommentarer:

iralamija sa...

wow!!! beautiful work!!

have a nice day!

Bety :)

BEATA EWA sa...

Herlig det siste kortet også men det vet du nok selv :-).

Det kurset i Stavanger som du nevner - blir det i kortlaging eller scrapping?

Ellers vil jeg gjerne linke til siden din i min blogg dersom det er OK?

God helg.

Marit sa...

så stilig det ble med striper på sjørøverklærne :)

Hege sa...

Så utrolig kult sjørøverkort!
*digge vilt og hemningsløst*
Ønsker deg en flott uke!

Klem

Hege sa...

Du lager vanvittig flotte kort altså. Det er ren nytelse. Hmm et kurs med deg hadde vært topp!

Ha en flott uke!

Stine sa...

Åh så lekker det kortet var! Fant ut i går at jeg 'ikke trengte' det stempelet der, men nå tror jeg at jeg må ombestemme meg..:) Artig med striper på klærne, ellers digger jeg stilen din! Hadde du tenkt deg nordover for å holde kurs, skulle jeg så absolutt ha fått det med meg, men bor nok på feil side av landet..:)

Er det ok om jeg linker til deg fra min blogg?