torsdag, april 05, 2007


Skjærtorsdag
Og jeg har vært på trening, for fjerde dag på rad!!!! Det har åpnet nytt treningsstudio her, og jeg er blitt medlem. Har aldri trent på treningsstudio før, så dette var nytt for meg.
Har fått satt opp program, som skal styrke min "syke" rygg, og det gleder jeg meg til....at den skal bli bedre. Har allerede vært med på noen spinningtimer, noe jeg syns var veldig gøy, eller har jeg trent med apparater. Foreløpig er tredemølle favoritten!!! og spinningen da, det var utrolig gøy!!!
Bildet over her skal forestille meg.....hihi....og er forøvrig ett av maaaaaaaange nye Wippersnapper stempler som www.hobbyhimmelen.no har fått inn.

3 kommentarer:

Berit sa...

Du verden - sprek du a!
Men greit å trene inne i dag - her blåser vi jo snart bort!

God påske - kose dere!
KLEM

Heidi sa...

WOW...sprek du har blitt da!!!! Her har vi vært ute i vinden i dag, "flyttet" på litt av den snøen som er igjen og satt ut hage møblene.

Ha en fortsatt fin påske.

Heidi

Anette sa...

Så flink du er som trener i påskeferien. :o)

Ha en super påske.