tirsdag, mai 01, 2007

1. mai.
Vår en er kommet for fullt for lenge siden, men når mai er kommet og vi er ferdige i hagen allerede, så må jeg si vi er tidlig ute, her på Toten... for det er ikke ofte..
De siste dagene har gått med til å komme seg til hektene etter messa. For når jeg kom hjem ble jeg liggende med feber..
Messa i år var helt topp for meg..Masse flott å handle, utrolig mange koselige folk.
Fikk snakket Med Linda Muhr og Magnolia folkene igjen. Traff Salte, Late, Hege, Gyda,Mi@,Åshild og Annie, Eli/Dinnamor, Synnøve,Annette,Hønemor og Zannazol(var det riktig skrevet?)
Vi var på et alldeles koselig treff på Papertrends på lørdag kveld. Hvor jeg etter mye om og men, fikk scrappet 2 sider...... uten egne bilder... Fikk låne bilder av Heidi og Linda/salte.

Først her under er en side som jeg laget på messa søndag...(når jeg fant igjen bildene mine)
Har brukt masse nye flotte ark fra Crate Paper. og selvdekorert "gaffertape" Dette har jeg falt helt for. Hobbyhimmelen har hvit gaffertape til å dekorere selv, og den har jeg distresset og stemplet på!!! kuult!!



















Så kommer det en side av den nydelige sønnen til Linda Salte. Vetle ser ut som en liten fotomodell der han står.
Takk for lånet Linda!!




















Så takk til alle koselige damer som jeg traff i helga... Sikkert glemt å nevne noen her, men det er ikke lett å komme på alle i farta.. Sitter igjen med så mange inntrykk og har fått knyttet meg noen flere kontakter også... så snart fyker jeg av sted rundt hele Norge på kurs.

7 kommentarer:

Malin a.k.a. Boop sa...

Hei! Nydelige LO'er fra deg! Flott at du koste deg på messa, det gjorde jeg også :-)

Catrine sa...

Så lekre LO'er!
Messe er moro ja! Jeg fikk dessverre ikke tid til å dra dit denne gangen, men satser på at den til høsten passer bedre!

Heidi sa...

Takk for en kjempeflott helg Hilde!!!!

Klem

Ellen Karin sa...

Hei Hilde.

Takk for sist. Koselig å treffe deg igjen på messa. Bra messe. Det ble en del ting som fikk ny adresse Veldre på lørdag ja...

Den LO'en din med bilde av sønnen til Linda var helt nydelig. Fargene var helt etter min smak. Må nok innrømme at jeg finner mye inspirasjon i din og Heidi sin blog.

Ha en fortsatt fin 1. mai, og god tur ut på alle kurs reisene dine.

Elisabeths verden sa...

Heisann Stempelgal :)
Jeg er innom bloggen din i ny og ne for en titt, og blir alltid inspirert! Håper det er ok at jeg linker til din blogg, i min?

Monica sa...

Høres ut som om du hadde en super messehelg med både messen og treff. Jeg hadde ikke anledning til å dra på noen av delene denne gangen, men håper høstmessen kan være mer aktuell.
Nydelige LOer du har laget :)

Hege sa...

Hei!
Så kult det var med egendesignet gaffertape da! Kjempetøft!
Og om jeg ikke har vært inne her å skrevet det før, så var det kjempekoselig å møte deg på messetreffet hos Papertrends!
Og angående Bærums Verk, så ligger det like ved Rykkinn ja!
Ha en flott helg!

-Klem