lørdag, mai 19, 2007



Akutt behov for fornyet kreativitet!!

I det siste har jeg hatt alt for mye "må gjøre" ting å jobbe med.

Det har vært DT, kurs og bestillingskort..... I dag følte jeg akutt behov for å gjøre noe helt annet... "pyssla" litt , som svenskene sier...

Begynnte å rote litt i noen gamle trykk jeg fikk i fjor.. og der fant jeg et hänglar motiv som ventet på å komme fram fra bunken.
Innimellom trenger jeg å lage noe uten at jeg må tenke på hva jeg bruker av materialer.. for det kan i perioder hemme meg litt.. som når jeg skal lage kort til kurs i en butikk, og jeg skal bruke bare materialer de har... da kan du banne på at jeg har lyst til å bruke noe annet.....hihi

Men i dag hadde jeg ikke noe over meg, ville bare lage et kort!!! og et kort ble det!!
Sommerlig sådan....... kanskje fordi jeg tenker på sommer, sol og ferie....... bare få dager igjen nå, før stempelgalmannen og jeg reiser sørover.

5 kommentarer:

Anne Marit sa...

åååhhh - det var kjempe flott ! Jeg har faktisk de stemplene her hjemme, uten å ha fått laget noe med dem...

Heidi sa...

Nydelig kort Hilde!!!!!!

Anette S sa...

Nydelig kort! Ordentlig sommerfølelse av det! Lykke til med alt du "må" gjøre. Det er ikke alltid like moro som å leke uhemmet, nei!

STINES SCRAPPEROM sa...

Det var et nydelig kort, du er fantastisk flink =) Jeg er stor fan av kortene dine.

kortmanitove sa...

Nå ble det sommerstemning her! Nå er det jo ikke alle som drar til sola sånn med det samme, men det er godt du sprer noen solstråler her også... veldig fint kort.