mandag, mai 21, 2007

Da sees vi om en uke!!

For i morgen reiser jeg og stempelgalmannen en uke sørover i Europa.
Vi gleder oss utrolig til denne turen som ble så plutselig bestemt!! Ikke ofte vi er ute på tur uten guttene.
Guttene skal kose seg hjemme sammen med tante..... som forøvrig ble veldig svett når jeg fortalte at det var et "must" at hun oppdatterte bloggen min minst 2 ganger mens jeg var borte...... hihi..... da skulle dere sett henne....rimelig "oppskjørta".....gikk rett på limpinnen....

Så får dere alle sammen ha en flott uke!!!... det skal hvertfall jeg ha!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nyt turen :)

Klem, Eli - dinna

Berit sa...

Kose dekk!!!

Klem

Anne sa...

Åhhhh det hørtes rett og slett herlig ut med en tur uten unger. Dere må kose dere masse på turen og nyt det.

Forøvrig så er det noen aldeles flotte kort du lager. Treger masse på at jeg ikke meldte meg på kurs i Stavanger når du var her.

GOD TUR!

Catrine sa...

God tur! Kos dere!

Ellen Karin sa...

Du er vel allerede på vei du nå, men jeg vil nå bare få ønske dere en kjempefin ferie jeg også. Bare bittelitt misunnelig, men det blir vel min tur en dag også.... Dere får ha en riktig fin tur, og kom hjem med masse fine bilder du kan scrappe og masse inspirasjon.

Elin sa...

Sørover i Europa, høres herrrlig ut. Riktig god tur og koooos dere.

Geirun sa...

Allerede!!! Ja, da skjønner jeg hvorfor msn:en din stått på opptatt de siste dagene.
Hvis du ser innom her så håper jeg du har en kjempefin tur og at dere får fint vær og mye nye intrykk:)

PS. Hvis du er på nett, så bare kjør gjennom handlekorgen din så ordner vi det etterpå. Så har du det når du er hjemme igjen:)

STINES SCRAPPEROM sa...

ÅÅ, det hørtes ikke noe deilig ut , med tur uten unger nei ;-O ;)
Ha en flott ferie.
Nydelig kort du lager,:D

Klem fra Stine (fru_pigalopp)

Anonym sa...

Nå ligger dere sikkert i sanden og steker dere etter en deilig svømmetur... eller kanskje du akkurat nå er inne i DEN scrappebutikken mens Stempelgalmannen tålmodig står med lommeboka litt på gløtt? Nei forresten, dere har tatt morgenbadet allerede, spiste frokost på terassen og akkurat nå går dere en fin tur i sitronlunden rett bak hotellet! Kos dere! masse hilsner fra Anne Lise

Heidi sa...

Regner med at dere nå har det TOPP!!! Gleder meg til å se bilder når du kommer hjem!!!
Håper vi kanskje får se ett reisealbum eller noe sånn???