fredag, mai 11, 2007

Her flyr dagene avgårde!!!
Helg igjen!! Denne uka har gått med til jobbing og forbereding av kurs.
Holder fortiden også på med endel bestillinger til konfirmasjon.

I morgen reiser jeg altså til Stavanger for å holde kurs. Gleder meg stort til dette altså!!!
Og jeg har aldri v'rt i Stavanger før, så bare det i seg selv er spennende.
MayLis har ordnet med "privatsjåfør" for meg, så jeg kommer til å bli tatt godt imot når jeg lander i Stavanger på formiddagen i morgen.
Kommer hjem igjen på søndag formiddag.
Søndag skal vi på bursdagsfeiring til Kristina, hun blir 12 år.

Bildet under her viser et kort som jeg har laget på bestilling fra Hetal... Til Gyda sin "scrappebursdag" i dag på papertrends... Grattis Gyda!!!!




















Så kommer mine to bidrag til DT for Ett Trykk sin aprilutgave.






















Ellers er jeg rimelig opptatt fortiden. Holder fortsatt ut med spinningen på det nye treningsstudioet her. Syns det har vært kjempemorsomt.... Og syns det er helt topp at jeg endelig har funnet en treningsform jeg liker.
Og så holder jeg også på meg organisering og planlegging i forbindelse med den "plutselige" sydenturen som jeg og stempelgalmannen har bestilt oss. Litt som skal ordnes før en drar.

6 kommentarer:

Heidi sa...

heisan!

Nå er jeg hjemme fra ett SUPERT treff hos Papertrends. Hadde enda alle hatt en sånn bursdag som Gyda...sukk...

Lykke til i morgen,kos deg og ha en flott tur!!!

Klem

Hege sa...

Åh - i dag har jeg sittet med et ekte Stempelgal-kort i hånden altså! Jeg hadde det ærefulle oppdraget å passe på det til hun skulle få det. Og jeg er stum av beundring, for det kortet var bare fantastisk flott! Ja, jeg har sagt det før, men du er RÅ på kort Hilde!

elisabeth sa...

åååååååååå men du er flink altså.. nyyyyydelige kort og utrolig flott lo.. er så glad for at du er med i design teamet atte.. får masse inspirasjon av dine flotte verk..

Catrine sa...

Kos deg i Stavanger. Det er en flott by! :)
Kortet til Gyda er bare superlekkert! Enda finere i rl enn på bildet her!
Flotte bidrag i Ett trykk! :)
Ønsker deg en flott helg!

Jenny sa...

Åhhh vilka ljuvliga alster! Lycka till med kursen din.

Ha en härlig helg!
Kram
Jenny

Emma sa...

Härliga alster! Vad duktig du är!