fredag, mai 04, 2007

Så var det helg igjen!!
Syns ikke det er lenge siden forrige fredag og messerigging jeg. Som tiden går!
Denne uka har gått med til å komme seg igjen etter messe og litt sykdom. Jobbet litt, trent litt og scrappet litt.
Været er jo strålende her hos oss fortiden og alt er bare kos.
I dag er det en uke til jeg reiser til Stavanger for å holde kurs.
Scrappejungelen har hentet meg inn for å holde noen kurs for dem.
Det blir gøy!!
Ellers kan jeg fortelle at stempelgalmannen og jeg har bestilt oss en uke i Tyrkia nå i dag.... vi reiser i slutten av mai, og har betalt.....hold dere fast........ 1000 kr pr billett!!! En helt utrolig pris spør du meg!! og det er faktisk nesten så jeg ikke tror det helt enda!! Gleder meg gjør jeg hvertfall!!
Under her finner dere 2 konfirmasjonskort jeg har laget. Det første er med et Magnoliastempel som kom ut på messa forrige helg og det andre er et "veskekort" av det enkle slaget.
På veskekortet har jeg brukt er rundt poststempel fra http://auddesign.no/

Ha en god helg alle sammen!!






















5 kommentarer:

Heidi sa...

Skjønner at du fikk det til med "happyhour!!" så gøy da!!!! Skal sikker bli helt topp å komme seg bort bare dere to!

ha en flott helg!

elizabeth sa...

Er utrolig imponert over hvordan du tryller frem det ene lekre kortet etter det andre. Lo'er også. Er fan altså! Jeg kikker innom igjen, jeg. Takk for inspirasjonen! Ha en god helg!

Catrine sa...

Nydelige kort!
Tyrkiatur høres herlig ut! Og super pris og!
Ha en flott helg!

bea sa...

oh hilde - i love this motive of magnolia so very much, this new is so super cute. unfortunately i don´t have it not yet and magnolia didn´t answer me :-(
this card ist great and so sweet. to see your card makes me happy.
greetings to you
bea from germany

Monica sa...

...og jeg er like imponert som alltid!! Nydelige kort!! Og herlig med Tyrkia-tur da, bare bittelitt nysgjerrig jeg da!!
Ha en fortsatt stråelnde helg på "gær`ne sia"!