søndag, juni 17, 2007

Et kort jeg har laget i dag
Er vel ingen hemmelighet lenger...............


Etter at det kom spørsmål å Minneriket i dag, om noen visste hvem som var blitt de nye medlemmene av designteamet til Magnolia....så greide jeg ikke å holde på hemmeligheten min lenger....

....jeg har altså vært så heldig å bli valgt ut til å bli medlem av det internasjonale designteamet til Magnolia....... og gjett om jeg ble glad for det .......jeg som elllllllllllllllllllllllllsker Magnolia.

Også Boop og Kine er blitt DT medlemmer. Gratulerer til dere!!
Dette kommer til å bli utrolig spennende for oss !!

17 kommentarer:

Hege sa...

Gratulerer her også som DT!!
Syns de gjorde det perfekte valget jeg ;-)

Vibeche sa...

Gratulerer så mye, dette passer jo helt perfekt for deg og de ;)

Berit sa...

Gratulerer med jobben som DT i Magnolia!!
ET meget godt valg for dem!!!

KLEM

Anne Marit sa...

Gratulerer ! Det er velfortjent ! Du er bare super flink!

Trine sa...

Å så spennende! Gratulerer så mye til deg også! Nå er det to av dere på min favorittliste som har kommet med. Kjempegøy! Gleder med vanvittig til å se hva du kommer til å lage ettethvert.

Inger Marie sa...

Så gøy Hilde!!
Gratulerer så mye med DT jobben i Magnolia :), jeg er også en av deres nye internationale DT medlem.
Så nå kan vi glede oss masse til den første DT pakken kommer i posten :)
Har kikket litt i bloggen din og du lager utrolig nydelige kort :)

Ha en flott dag!

Klem fra Inger Marie

Inger Marie sa...

Hei igjen!!

Håper de er greit at jeg linker til siden din...

Inger Marie

Catrine sa...

Gratulerer så mye med DT jobben!
Et veldig bra valg for dem! :)
Ha en flott uke!

aase sa...

gratulerer så masse masse med jobben!! Vi bare "visste2 du ville få den!!! Hurra!!!

Kjersti sa...

gratulerer så mye !!! Dere kommer til å bli et supert team :D

Heidi sa...

Gratulerer Hilde!!! Det var det jeg visste!!!!! *fnis*

Klem

Marit sa...

jeg hadde nesten blitt mer overrasket om du ikke hadde blitt valgtut :) Men uansett. Grattis :)

**Inge** sa...

Congrats Hilde and welcome to the design team;-)

Anita Hagen sa...

Du er jo selvskreven til dette. Hadde blitt meget forundret om ikke du hadde blitt valgt ut. Masse masse lykke til. Du er superflink, så dette blir spennende å følge fremover.

SasSa sa...

SuperGrattis!!!! Det var ju det jag visste. Dina kort (och layouter) är helt underbara! Hade varit galet om det inte hade blivit sååå. Grattis än en gång och massa lycka till!
Kram SasSa

Mona's scrapperier sa...

Gratulerer så mye med DT jobb hos Magnolia. Forstår svært godt at de valgte deg - du er jo en kløpper på å trylle fine ting med dem!

Laura sa...

This is so gorgeous!!! :)