tirsdag, juni 19, 2007

Hei!
Ikke veldig mye nytt fra denne fronten denne uka. Noen stille dager her, ikke laget så mye.
Har brukt tiden min til trening og jobbing. Samtidig har jeg plutselig fått for meg at jeg burde begynne å lage smykker........... ja smykker......... har vel egentlig aldri hatt helt sansen for det tidligere jeg...... men fikk plutselig se et halssmykke her en dag som jeg kunne tenkt meg.... og så har jeg også sett noen "veskesmykker" som jeg syns var veldig kuule!!
Vet jo ikke hva jeg trenger engang av utstyr....*dåne* dette kommer ikke til å gå bra!!!! Er det noen som har noen tips til hva jeg trenger og hvor jeg handler så si ifra!!
Rita og jeg har vel egentlig snakket om at skulle gå på et smykkekurs en gang... For på Hamar er det visst en butikk som holder slike kurs... så vi får se da, om det blir noe av en gang..... Denne butikken skulle jeg forøvrig vært å besøkt uansett skjønner jeg, for de har både stempel og scrappeutstyr..

ellers har jeg et "posekort" å vise dere....... det er laget til en venn jeg har.. Hun fortjener et kort fra meg( vel...det er det mange som gjør... så jeg får se om jeg rekker flere i dagene som kommer....) Jeg syns det er så hyggelig å gi bort er kort til noen som betyr noe for meg.... Helt utenom bursdager og jul....... men jeg gjør det alt for skjelden!!!
Hun som skal få dette kortet er en venn jeg ikke kjenner alt for godt, men jeg betegner henne alikevel som en GOD VENN. Hun inspirerer meg masse og har lært meg utrolig mye.
Jeg sier ikke mer!! så får vi vente å se om DU leser dette og skjønner at det er deg!!!
Og gjør du ikke det, så er det ikke så farlig.......for kortet kommer jo i posten til deg.........helt plutselig!!


6 kommentarer:

Kirsten sa...

Lekkert kort.
Og smykkediller er farlige. Jeg leiter etter smykkebloggen min jeg, men jeg gikk meg visst bort.
*fort gjort*
Leter videre...

Favvismaria sa...

Oj vilket fint kort du har gjort! Bra jobbat!

Trine sa...

Det var et nydelig kort! Heldig ho som får dette i posten! Ja egentlig skulle en vært flinkere til å "huske på" mennesker man setter pris på! Det gjør så godt i sjela å kunne glede noen!Ha en fin dag og lykke til med smykkene!

Gunhild sa...

Åh! For et kjempefint posekort!! Og for ikke å snakke om alt det andre nydelige i bloggen din! Jeg falt pladask for LO'en av Helene (Nydelig) utrolig spennende oppsett, og sarte farger, lekkert!!

Ja forresten angående smykker...jeg har også dilla på å lage smykker (i tillegg til alt det andre jeg driver med), det er dyrt å kjøpe perler...for det er så utrolig mye fint der ute! Mitt tips er å konsentrere seg om noen få farger til å begynne med, så man kan "bygge opp sortimentet", men hvis du liker å lage smykker med alle mulige farger blandet, er vel ikke det et bra tips...

Det kommer an på hva slags smykker du skal lage hvilke verktøy du trenger. Tips til steder du kan handle:
http://www.mamut.com/kreativehender/
http://www.perlemor.com
http://www.perlenettet.no/
http://www.perleslottet.no/

Håper du etterhvert legger ut bilder av kreasjonene :)

Sommerklem fra Gunhild

PS. takk for hyggelig tilbakemelding i bloggen min!

Inger Marie sa...

Hei Hilde :0)

Å for et nydelig kort, og så snill du er som sender kort til en venn selv uten at det er noe spesielt. Det skulle vi alle vært mye flinkere til :0)

Gleder meg til å se smykkene du lager etterhvert :0)

Ha en fin dag!

Klem fra Inger Marie

linda sa...

Tack ..så mycket Hilde!

Du är min vän oxå..

Kram Linda