lørdag, juni 16, 2007







































Hei! ..her er jeg igjen!!
Her jobbes det for harde livet om dagen. Lengter til ferie igjen snart jeg.

Det skjer så mye på denne tiden av året... og så har jeg deadline på DT oppgavene til Ett Trykk den 20. denne måneden. Er i sluttfasen på den nå....

Ellers har jeg deltatt i to konkurranser denne uka.. en på http://www.papirprat.no/ og skisse-o-mania på http://www.scrapping.no/ Og de to sidene over er fra de konkurransene.
Den nederste layouten fikk jeg en delt førsteplass med.(skisse-o-mania)
Bildene er forøvrig av Helene, som fyller 8 år til uka.....og får noen scrappesider av "tante" i bursdagsgave..

fortsatt god helg til alle dere som stikker innom!!
Nyt sommeren!!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Knall flotte layouter Hilde!!!!! Digger spesielt løsningen din til skisse-o-mania!!!!!!
Har visst noen DT sider jeg må få i bokse jeg også...

Wheee....jeg har ferie jeg nå!!!!!

Klem

oheidia sa...

Så koselige lo'er! Herlig å få en sånn gave - den lille frøkena kommer til å bli kjempeglad!

Du har så utrolig mange fine stempler/kort - du inspirerer. På mandag drar jeg til Spania hvor vi skal være i to uker. Skal trykke opp litt stempler og sitte og male med distress ink om kvelden. Kanskje jeg får lagd noen flere kort fra høsten av med en slik plan?

Kos deg videre i dette kalde sommerværet .

KLEM
Heidi Anita (på papirgleder)
oheidia på blogspot (helt ny blogger er jeg og strever med å få til sidene - men det er en start. Kikk gjerne innom)