søndag, juni 24, 2007




















Heisann!
Da var denne helga over, og folk begynner jammen meg å snakke om ferie.... ikke at det gjelder meg da..... men mange i familien har startet ferien nå. Og de farer avsted til både inn og utland.

Her i huset startet vi voksne ferie i uke 28 og 29. Minstemann har allerede tatt ferie, mens eldstemann skaøl ha en uke ferie nå og jobbe litt igjen siden.
Simen reiser til Folgefonna i morgen tidlig på snowboardcamp. Og gleder seg selvfølgelig til en uke med snøbrett!!
http://folgefonna.no/index.asp?id=1&lang=
Håper turen blir like vellykket som forventet og at han får fint vær. Opplegget høres utrolig flott ut!!

Ellers har jeg litt å vise frem etter en regntung helg hjemme.
Har puslet litt innimellom regnbyger og huevondt.
Kortet over er laget med et stempeltrykk fra Hänglar & Stänglar.
Det samme er kortet under. Her har jeg også fått testet den nye blomsten min fra Revelution. Klemt ut i filt.



















Så tilslutt forrige ukes bidrag i Skisse-o-mania. Av min kuuule Simen på den kuule mopeden til bestefar!!

12 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hei Hilde!!

Så utrolig flotte kort, likte godt det som gikk i grønt :)
Og LO´en din var kjempe stilig!!
Feriemoduset er begynt her også.
Om bare en liten uke 1 så drar vi på hytta, det skal bli herlig!!
Ha en fin sommerkveld videre!!

Klem fra Inger Marie

Jill sa...

Du lager så utrolig flotte kort!!!
Det stempelet påkortet i midten er supersøtt!
Jeg har vært mye på Folgefonnen,har hytte i nærheten.
Gutten din kommer til å få det helt kanon!
Du sendte vel med ham kamera?

Landstoken sa...

underbar Lo:)
Korten är superfina med
Tack, för titten jag kommer tillbaka :)
/Helena

Petras blogg sa...

kempefine kort Hilde ! Du gör så varma och goa kort och så säcker på färger!

Trine sa...

Se der ja, nå har det skjedd noe på din front...Flotte kort du har laget da! Stilig LO også. Likte fargesammensetningene på kortene. Kikker innom igjen senere.rowxjmle

Vidar sa...

Så utrolig flotte kort du har laget, Hilde.... Du er en mester.... Liker så godt stemplene fra Hanglar og stanglar...
Kul layout også, på bestfars kule moped...

paradise sa...

2 jättefina kort!! Gillar upplägget i dem båda! Snyggt dekorerat å härliga färger! =)
Hoppas du hade en trevlig helg! =)
kram Petra

Linda Muhr sa...

Hej vännen !

Tack så mycket för det underbar påskortet, jag ska fota och lägga ut på min blogg i dag..om det funkar..

Saknar dig..kanske träffas vi snart.. *Hoppas*

Anita Hagen sa...

Utrolig flotte, alle 3. Du er jo helt rå både til å lage kort og LO du, fantastisk! Den "slite stilen" som du betegnet den som i Ett Trykk, er bare så utrolig tøff og karakteristisk! Digger den!

Ha en fin sommerkveld videre!

Klem Antia

gunilla/nilla sa...

Två alldeles underbara kort!
Du är så himla duktig. Tittar ofta in på din sida.
Ha en skön vecka/Gunilla

Heidi sa...

Den layouten er bare sååååå kul Hilde!!!!!
Flotte kort du har laget også.

Ikke blitt noe scrapping på meg på en stund nå..men har en haug bilder som ligger og venter ;o)
Regner med at scrappesakene kommer frem igjen til uka..men akkurat nå nyter jeg syntes av en ryddig stue...fnis

paradise sa...

Så fina kort!! Älskar hÄnglar & stÄnglar! =)
Fin Lo också! =)
Kram Petra