mandag, juni 04, 2007

Huff og huff!!!

Hva gjør jeg nå da???? Har fått en utfordring av Hetal/Heidi på Minneriket om å søke som designteam medlem for Magnolia..............
Magnolia søker for tiden etter designteamedlemmer i flere europeiske land, og fristen for å søke er 8. juni............ og jeg ilet rett inn i tenkeboksen..............*tenker så det knaker*
Har dere forresten sett de siste magnolia stemplene som er kommet??? *dåne* de er bare såååååå fine... du finner de på www.magnolia.nu

Ellers, en liten oppdattering på hvordan det går med faren min. Etter all sansynlighet kommer han ut fra isolat i dag... Etter en hel uke, hvor vi har måttet kledd oss ut som "marsboere" når vi skulle besøke han..... dvs.... noen ganger har vi måttet gjøre det, mens andre ganger har vi kunnet gå inn uten noe som helst, skjønn deg den som kan.
Han har altså hatt en alvorlig infeksjon trolig pga en antibiotikakur, ja du leser rett... pga en antibiotikakur.
Han har i tillegg hatt blodforgiftning, som ikke har hatt noen sammenheng med det første.
Dette har de desverre ikke helt funnet ut av enda, hva de kommer av.... men mulig pga en rotfylling.
Jeg går stadig og er redd for at det er kreften som har kommet tilbake, men vi får håpe de ikke finner noe!!!

Ha en fin uke alle sammen!!, for det skal jeg ha.....i tenkeboksen min...... hihi....

12 kommentarer:

Lene S sa...

Krysser fingrene for at alt går bra med faren din!

Det er klart du skal søke på DT stillingen hos Magnolia! Du hadde vært perfekt!

mari sa...

selvfølgelig skal du søke på DT stillingen! du er jo dronning av Magnoliastemplede kort!!!!! kom an, gjør det!

de andre har ikke nubbesjangs:)

Kjersti sa...

Du søker. Enkelt og greit. Du ER jo magnolia :D

Berit sa...

Magnolia og Stempelgal er liksom hånd i hanske det ;) Så søk!

Krysser fingra for at det går bra med faren din.

Og en tur til Unik er ikke dumt.. eller kanskje det er nettopp det det er?? (",)

Catrine sa...

Klart du må søke! :)
Du vil være perfekt til den jobben!
Krysser fingrene for at det går fint med faren din!

Geirun sa...

Så godt at han skal komme ut av isolatet. Fint at de begynner å finne svarene i hvert fall.

Er Magnolia-DT noe å lure på da? Klart du skal søke den... de tror jeg nesten de forventer ;)

aase.gods sa...

Håper det går bra med din far Hilde!!

Jeg sier bare søk jeg altså!! Egentlig rart de ikke har spurt deg personlig synes jeg!!

Jeg tror jeg kommer til å leie deg personlig til et kurs her snart altså!!!

Lykke til som designer for Magnolia Hilde!!

Irene sa...

Selvsagt må du søke.
Jeg kan ikke tenke meg noen som passer bedre til den jobben enn du.
Lykke til.

Heidi sa...

Nå regner jeg mad at masse flotte Magolia kort er i boks!!!! *fnis*

Camilla sa...

Det er vel ingen tvil om at du må søke på Magnolia sitt DT team. Du er jo bare RÅÅÅ!!! Både med magnolia og på kortlaging generelt.

Anne Marit sa...

Lykke til med søknaden !
Det blir spennende :)

Anita Hagen sa...

Hilde, denne DT-jobben hos Magnolia er jo som skapt for deg. Du har i mine øyne vært en kjempeflott ambasadør for dem lenge med dine dritkuule Magnoliakort. Nei, her er det ingen tvil. Norges representant er bare nødt til å bli deg, eller skjønner jeg ingen ting!

Lykke til jaffal, uansett hva du velger!

Klem Anita