torsdag, juni 07, 2007

Torsdag og snart helg igjen!!
Sola skinner og livet er herlig!!
Måtte bare inn en tur nå for å kjøle meg ned litt!!
Elsker sol og varme jeg, men innimellom må jeg kjøle meg ned litt etter en lang dag på jobb, ute!!
Her kommer noen kort jeg har laget noen sene natterstimer denne uka...






























Her kommer bidraget mitt til skisse-o-mania 17..Bildene er av Simen, de ble tatt i fjor høst av kompissen hans, med mitt kamera. Og som jeg har nevnt før, dette er akkurat slik han er.... klovnestreker og stunt hele tiden!!


















13 kommentarer:

Anita Hagen sa...

FY katta så produktiv du har vært da. og FYYYY KATTA så tøffe de ble. Fantastiske og herlige farger, og smakfult sammensatt, IGJEN! Det er rett og slett en fryd for øyet å titte innom bloggen din Hilde. Tøft at du higlighter små detaljer av hvert kort, nice!

Klem Anita

Trine sa...

Jeg er så imponert over hvor flotte kort du lager! Jeg må bare si meg enig i alt Anita skrev, du er bare kjempeflink!!!! Hatten av for deg!
Gleder meg allerede til neste produksjon.
For min del har det stått stille en god stund. Tiden har gått med til gjøremål ute. I dag drar jeg til hytta, så da blir det nok ingenting.
På mandag skal vi kortgale damene i Sauda ha en siste kortkveld før ferien, så da håper jeg at det blir litt produksjon. God helg!

Marit sa...

Nå håper jeg inderlig du har søkt som desginteam medlem hos magnolia Hilde. Jeg kan ikke tenke meg noen som passer bedre til det enn deg :) jeg tror du er den beste reklamen de har her i Norge :)

Ønsker deg en super helgi sommervarmen :)

Aashild sa...

Herlige land, som du produserer! Knallflotte kort og utrolig stilig LO!

Keep 'em comin' :)

Paradise sa...

OJOJ va mycket fint du gjort!! Härliga kort med superfina färger och detaljer!! *me like*
Tack för inspirationen du ger mig! =)
Trevlig helg!
kram Petra

Norunn sa...

Du er bare helt utrolig flink! jeg nyter kortene dine, og drømmer og kanskje og bli litt flinkere selv...du er en kjempeinspirasjonskilde!

Desiree sa...

Heia Hilde! Takk for besøk i bloggen min! Hvis du vil ha musikk, så registrer deg på www.youtube.com med bloggen din. Tok litt tid tidligere før jeg hadde det i orden, men plutselig funket det, og da er det bare ett par tastetrykk så er de videoene du vil ha i bloggen din.
Nydelige kort du har laget! Så smart å ta små nærbilder slik du har gjort, kjempebra! Ha en finfin uke!

Klem Desiree

Nina Grann sa...

Wow superfina kort, man far verkligen inspiration, tack for titten
Nina

Aud sa...

Så mange herlige kort og super LO!

Jeg blir utrolig inspirert av å se det du lager - ikke at jeg klarer å få til din unike stil, men lysten til å være kreativ blir stor når jeg nyter dine lekre kunstverk! :o)
{klem}

Favvismaria sa...

härliga färger du använder på dina kort! Jättefint!

Kortmanitove sa...

Så flotte kort du har laget! Flott farger og kombinasjoner... Kjekt med noen nærbilder da, så detaljene får komme til sin rett!
Tove

Lina sa...

Wao! Vilka kort o vilka underbara detaljer!

Helle sa...

Utrolig tøffe og flotte kort du lager! Gøy å se slik kreativitet =:)

God sommer