lørdag, juli 14, 2007

Så er det helg igjen!!
Og nå har også resten av familien startet ferie.
Så da regner jeg med at finværet snart kommer til oss!!!!

Først her vil jeg vise dere noen av Magnolikortene jeg har laget i det siste. Det har ikke blitt mye Magnolia her inne etter at jeg opprettet den nye bloggen min,, så hvis det fortsatt er noen som ikke har tittet innom den, så vær velkommen til å ta en titt på www.hildesmagnoliaverden.blogspot.com
Det første kortet her har jeg i tillegg til Magnoliastempler brukt stempler fra Norsk Stempelblad og Krumelure.



















Her er et kort som jeg har brukt mange av de nyeste Magnoliastemplene. Veldig ulikt meg forresten, med så "rett" oppsett og lite dill, utenom stemplene.
Dette kortet er et DT kort for magnolia.




















Så tilsist har dere layouten som jeg deltok i skisse-o-mania på scrapping.no denne uka.
Den fikk en 2.plass. Og det er jeg utrolig fornøyd med. Hetal vant fortjent denne gangen!! Med en helt suveren side!!!!
Disse bildene gir meg masse tanker. Tanker om sommer, sol, hytta og båtliv.
Vi venter så utrolig på at finværet skal komme, for nå som ferien er her har vi store planer om å forflytte oss ut på hytta........
Så da sier vi vel det da!!!! Nå kommer finværet!!?? og så sees vi uti august...etter mange uker med sol og sommer!!!! *optimist*

2 kommentarer:

Anne sa...

Det var virkelig fine og forseggjorte kort.

Trine sa...

Kjempefine Magnolia kort. Jeg er også svak for litt "dill og dall" men liker de litt rolige kortene godt også. LOen er veldig sommerlig, å langt fra slik sommer vi har her nå! Lengter etter sol og varme nå! God sommer til deg og dine, og håper dere får det fint på hytta.