søndag, juli 22, 2007



Utrolig kuult!!!! syns jeg!!!

Jeg er vel ikke av de som tråler mest rundt på de utenlandske sidene etter nyheter, har liksom nok med det som finns i Norge jeg. Og nyhetene kommer jo hit etterhvert også.
Ser at mange er opptatt av CHA nyheter osv, vet ikke om dette er helt nytt eller ikke jeg, men syns hvertfall de arkene var utrolig kuule!!!
Sånne tror jeg at jeg må ha etterhvert, hvis de blir å få tak i her i landet!!

*psst* Geirun!!!! Et lite hint til deg kanskje.......
her er linken til siden jeg fant dette på:


http://kimemories.typepad.com/celebrate_life/2007/07/announcing-pop-.html#comment-76695674



7 kommentarer:

Ellen sa...

Helt enig, Hilde - kjempekule!!! Sånne vil jeg óg ha!
Forøvrig håper jeg du har en fin sommer!:o)
Klem, E*

Kirsten sa...

Åhh... stønn og sukk og gosj... Dette var virkelig MÅ HA ja!
Jeg kjenner på meg at det er endel ting jeg virkelig kan unnvære for å få endel av disse kule CHA-nyhetene. Middag, feks.
Oppskrytt.

Vi sees vel på treff snart vi :D

_Kine sa...

De bakgrunnsgreiene der er dødskule, absolutt noe av det beste jeg har sett fra CHA :)

Catrine sa...

Wow, de var jammen kule!
Ønsker deg en fortsatt fin sommer!

Heidi sa...

WOW...ser superkule ut!!!!

geirun sa...

hehe... ja, jeg satt siklet på disse jeg igår jeg med:) Hvis vi bare finner en leverandør så... ;)

Scrappelise sa...

Megastilige saker der ja! Blir vel ikke altfor lenge før vi kan se det IRL her hos deg Hilde?