mandag, juli 30, 2007

Da går vi voksne i familien inn i vår siste ferieuke. Håper jo fortsatt på litt fint vær da....men vet ikke helt om det de sier nå, at det skal bli litt bedre, stemmer??!!
Den som venter får se!!
Legger til noen av de siste LO'r jeg har laget.....som jeg kan vise frem...
For i sommer har jeg vært produktiv, syns jeg..... har levert til Diva på scrapping, og på feriekolonien på minneriket.... Det er ikke ofte jeg har bidratt i så mange konkurranser...

Alle layouter her har vært med på konkurranser på scrapping.no
Den første var en helgekonkurranse, med tema, LYSE FARGER.





















Så også en helgekonkurranse, med tema 3, jeg har brukt 3 bilder.



















De to siste her er fra skisse-o-mania. Mine 2 siste bidrag...























9 kommentarer:

Lene S sa...

Jo nå må vi bare tro at finværet kommer!! I dag er det jo faktisk okke så aller vesrt. Her i hvert fall ;o)

Så flotte sider! Den øverste i lyse farger er helskjønn!!

Jorunn sa...

Nydelige LO`er!!!...Sukk...

Kjem nok til å ta turen innom her ofte ja! Du lager lekre kort også!!
Takk for at eg fekk linke! :o)

Scrappelise sa...

Stilige LOer, likte spes. den med temaet 3. (3 bilder av Simen) Litt sånn collagestil tror jeg.
Da gjenstår det bare å ønske strålende vær den siste ferieuka. På begge sider av Mjøsa altså!

Inger Marie sa...

Kjempe lekkre LO´er Hilde :)
Du er en reser både på kort og LO´er du.
Flinka!!

Du har blitt tatt..se i bloggen min :)

Klem fra Inger Marie

Surfine sa...

Nydelige LOer! du er så flin!!!

Jeg har en utfordring til deg jeg...sjekk bloggen min;o)

Jorunn sa...

Stikker innom igjen for å seie at eg har "tagga" deg, stikk innom bloggen min for meir info... ;o)

Berit sa...

Heisan - god helg!

Og en liten hilsen med at du er tagget finner du i bloggen min ;)

Ellen K sa...

hei...
Nydelige loèr du har laget...
Og flotte kort som alltid..
klem fra Ellen K

Linda sa...

Lekre loer - du er bare knallflink. Du har blitt tagget. ;-) Sjekk bloggen min.