fredag, juli 27, 2007

Hei igjen!!
Visst har jeg noe å vise dere..... Glemte jo helt at jeg kunne legge ut det jeg laget for Hobbyhimmelen i juni.
Ingen Lo fra meg denne gangen, men noen kort og en "pinnebok". Pinneboken har jeg laget til mamma. Hun fikk den til bursdagen sin i juni. Og jeg viser dere her noen av sidene i den. Har samlet endel både nye og gamle bilder i dette albumet. Med bilder av barn, barnebarn og andre som betyr noe for oss alle!!

Passer samtidig på å gratulere mamma og far med 40 års bryllupsdag på førstkommende søndag.

Ellers er det noen sommerlige kort, det ene er et "posekort" .





















































5 kommentarer:

Synnove Olava sa...

WOW..., for et utrolig nydelig pinnealbum.... Virkelig flott.
Kortet er også veldig fint... :-)

Ønsker deg en fortsatt fin fredag, Hilde!

BEATA EWA sa...

Her kom det mangen mesterverk igjen!! Knallflott pinnealbum - du brukte sikkert noen timer på det!!
Stilig kort!!

Ha en riktig god helg!!

Heidi sa...

Så mye flott du lager!
Har forstått det slik at du bor på Raufoss. Der bor jeg også, og jeg driver litt med kortlaging i det små. Har lyst til å lære meg litt flere teknikker og lurer på om du vet om noen kurs i nærområdet vårt?
Hilsen Heidi heidica@start.no

Petras blogg sa...

Så underbart albu till dina Föräldrar! så kärleksfullt!

Anna Wight (SweetMissDaisy) sa...

What a WONDERFUL project!