mandag, juli 16, 2007


Titter inn.....


for å si hei og hade!!! Nå reiser vi på en liten ferietur i morgen!!

Gleder oss villt hele familien. Det blir ikke lange ferieturen på oss i år så vi får nyte den så lenge den varer. Er tilbake på fredag!! vi er 14 stykker som reiser på tur i morgen.... og det kommer til å bli kjempekoselig!!


Så da sender jeg en hilsen til dere alle, venner og kjente, som jeg vet stikker innom her for å oppdatere dere på hvordan jeg og familien har det. Og til alle dere andre "scrappevennene" mine!!


En stor klem fra meg til dere alle sammen!! Og så krysser vi fingre og tær for at været blir bra både her og der!!
...Ups det glemte jeg nesten..... bildet her er fra ferieturen til Simen!! På snowboardcamp på Folgefonna sammen med Stian............ og ja, Simen er til venstre..... men det er jo lett å se.......*fnis*Syns bare at det bildet er så utrolig morsomt!!

3 kommentarer:

Heidi sa...

Ha en flott tur Hilde!!!! Kos dere!

Klem Heidi

_Kine sa...

God ferie, Hilde! Kos dere masse :D

BEATA EWA sa...

Ha en riktig god og avslappende ferie, Hilde!