torsdag, juli 05, 2007

WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!!!!
Nå er jeg jammen meg lei dritværet!!

Og til dette været starter jeg ferie??!! Jeg skulle egentlig starte ferien i beg av neste uke, men har byttet bort en vakt, og gikk på ferie i ettermiddag.. Helt nydelig, om jeg skal få si det!!

Nå første uka skal jeg bare kose meg inne i regnværet sikkert, for jeg kan ikke innbille meg at det snur enda...

Tror jammen jeg skal scrappe litt i helga, må bli ferdig med skissa for denne uka på scrapping.no........... men det jeg mest av alt har lyst til er å reise til Borås på jubileum hos Magnolia..........

Er det noen designerspirer her, så er det nå snart frist for å søke som designer hos Hobbyhimmelen.... Søk da vel!!!

1 kommentar:

Heidi sa...

Ser du...DET HAR SNUDD!!!!! Solen skinner og livet er heeeeeerlig!!!
Ha en flott ferie Hilde, skal begynne å jobbe igjen på mandag jeg. Heldigvis er det mulig å styre dagene litt selv...så blir nok endel "kortdager" på meg fremover ;o)

Klem