tirsdag, august 14, 2007

På tide med en liten oppdatering kanskje....

Her er det ikke lenger ferie, dagene flyr avsted og jeg skal snart på "kickoff" hos Papertrends....
Gledermeggledermeggledermeg!!!
Jeg og Heidi farer innover engang utpå formiddagen!! Og jeg håper på å treffe mange av dere andre scrappere..

En av de siste dagene har blitt "tatt" av Lindahttp://linda-calle.blogspot.com/ store forbilde innen scrapping har skrevet så mange fine ord om meg i bloggen sin at jeg ikke vet hvilket bein jeg skal stå på..
Tusen takk!!!!

Vet snart ikke hvem jeg skal sende denne videre til jeg, for denne har gått rundt til mange nå.....
men jeg vil si det sånn at alle som er innom her, kan se på seg selv som "tatt" ;-)






og så var det neste da....
har denne uka blitt "tatt" i "global bumper card society"
av inger Marie, Surfine,Jorunn og Berit...

Utfordringen går ut på at du som får denne, skal sende et kort til noen du kjenner, innen 7 dager. Send til hvem som helst. Familie eller venner. Tenk så hyggelig at noen får ditt hjemmelagede kort, uten at det er noen bestemt anledning, foruten at personen som får det betyr noe helt spesielt for deg. Deretter finner du 5 nye som du ønsker å sende denne utfordringen til.
Og jeg vil også her utfordre alle kortlagere som er innom her til å se på seg selv som "tatt"

og kortet jeg skulle sende for å glede noen er allerede på vei.






Litt kursinfo tilslutt:

lørdag 8. september holder jeg kortkurs på Dombås

lørdag29. september holder jeg kortkurs hos Papertrends

lørdag17.november holder jeg julekortkurs hos Papertrends

Eller skal jeg prøve å få satt opp noen kortkurs her hjemme også utover høsten.... det har vært noen forespørsler allerede, og er det noen ønsker om datoer så bare si fra.

Ha en fortsatt fin uke!!

2 kommentarer:

ANGELO sa...

Hei, Jeg har vært innom bloggen din fra tid til annen, og det er veldig mye fint å se på siden din. Liker LO'ene dine. Kommer innom ved en senere anledning.

ANGELO sa...

Forresten, kortene dine er også kjempeflotte.