søndag, august 19, 2007

Hei igjen!!

Midt i august allerede, og om en dag starter skolen igjen.. Det blir nok en omveltning tror jeg, hvertfall for yngstemann i huset.

I går var jeg på et utrolig flott "kickoff" treff på Papertrends... Der var vi 40 halvgale damer som scrappa langt ut i de små timer.. møter så mange koselige mennesker på disse treffene.. og jeg gleder meg allerde til jeg skal dit igjen.... vet ikke når, men anledningen byr seg sikkert igjen en gang!

fikk laget 3 layouter mens jeg var der.. og det er ikke værst til meg og være, for jeg pleier å bli rimelig handlingsrammet på slike treff....
Under her ser dere en av de jeg laget...... Dette bildet syns jeg er bare så rått.... og det er tatt av Simens kompis, Mårt1.

Så får dere ha en fin uke framover .......... og jeg kommer plutselig tilbake!!

7 kommentarer:

Lena sa...

Her var det mange flotte LO'er. Det er sikkert kjempekjekt å være på treff. Man blir så inspirert.
Jeg linker deg på min blogg hvis det er greit.

Mvh Lena

Rita sa...

Knall stilig bilde og en kul side :) Takk for sist. Det var koselig å treffes igjen. Ønsker deg en fin-fin uke.
Klem

Trine sa...

Du er tagget igjen...
Ser at du er tatt fra før, men vi kjenner vel alle flere som trenger en oppmuntring. (-:

T:o)ve sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
T:o)ve sa...

COOL 8)
Digger denne siden Hilde!
Godt å se du er igang etter ferien du også ;)

paradise sa...

*haha* fotot på denna Lo är ju bara för klockren!!! Älskar det!!!! ;D
Kram kram Petra

HegeT sa...

Hei på deg.
Jeg har gitt deg en pris....
Ta en titt i bloggen mid og sjekk...

Klem HegeT