torsdag, august 30, 2007

Se hva jeg fikk til bursdagen min da!!!!
Et helt utrolig herlig "paperbagalbum" av min venninne Mona.
Ble så utrolig glad for dette albumet, som bringer fram minner fra ungdomstiden vår og fram til i dag.
Masse flotte bilder fra hele vår "glansperiode" på 80'tallet..*fnis* Tusen tusen takk igjen Mona, for en så flott gave!!!! kan nesten ikke lese i den uten å begynne å grine.

....... og til alle dere som titter..... dere trenger ikke engang å tenke på å kommentere alle de flotte brillene jeg hadde........for det vet jeg!!!!!*hihi*
















7 kommentarer:

Synnove Olava sa...

Gratulerer med dagen, Hilde... :-)

Utrolig flott posekort/album, og jeg skal ikke kommentere de flotte brillene... LOL... :-)

Håper du har hatt, og fortsatt har, en flott dag!

Synnøve

Heidi sa...

Forsinket gratulasjon herfra vennen!!! Har en liten pakke som venter på deg også...men har rett og slett ikke rukket hele den laaaaaaaaange veien til Raufoss...

Knallflott album du har fått!!! Og jeg kjente deg igjen jo...*fnis*...

Vibeche sa...

Først og fremst: Gratulerer med overstått :)
For det andre: Kanonstilig album du har fått deg, artig å få sånne gøye bilder fra de glade 80s :)

T:o)ve sa...

HÆÆÆRLIG!!!!
Jeg innrømmer det glatt, jeg ler så jeg har vondt i magen!
LOL!
Godt å se at det var flere med slike briller på 80-tallet ;)
Gratulerer med dagen som var!!!

Jill sa...

Gratulerer med overstått!!!
Så kult album!
Herlig å mimre fra 80-tallet, jeg hadde et par digre lesebriller med blåtone i glassene....
Det eksisterer heldigvis ingen bilder av det
Håper du hadde en fin bursdag!

Petraso sa...

Gratulerer med Dagen Hilde!
Kempe flott album din vän lagat!

Mariannes Kort og Stempling sa...

Grattis!!!! Er det ikke flott og få ett "mimre" album!!!! Nyt det.
Klem fra Marianne