torsdag, august 30, 2007

Hei igjen!!
Lenge siden sist!!
I dag har Simen bursdag, han er 17 år...Tenk at han er blitt så stor....nesten voksen plutselig....
Selv om det ikke virker slik akkurat i dag da, for han er blitt syk... feber igjen...og det er bare 2 uker siden sist.
Nå har han hanglet i hele sommer, så vi må nok ta en legesjekk snart!!!

Vi feirer dermed stille og rolig i dag... og tar dagen som den kommer.

Ellers går dagene i ett... jobber og jobber....litt på den gamle jobben min, og litt i en ny jobb..
Og snart starter kursene mine opp. Har det første neste helg, og etter det går det slag i slag utover hele høsten.
Har blitt spurt om å komme til Bergen og http://papirgleder.no/for å holde kurs, og det har jeg nå takket ja til. Så dit reiser jeg første helga i november.
videre skal jeg holde 3 kurs på http://www.papertrends.no/ i høst. De er spredd utover høsten...
og det fullbooket på det første kurset, men jeg tror det finn ledige plasser på det andre kurset.
Det siste kurset er et julekort kurs, og det er det kun få plasser igjen på.

Så hvis noen vil på kurs med meg, kan de ta kontakt med butikkene for mer info.

Ønsker alle som er innom en fortsatt fin dag!!
..... og til dere som lurer hvor stempelgalmannen blir av oppi alt dette....... så skal han få bli med til Bergen...*fnise*
Han har forøvrig vært på en SAS turnering i golf denne uka.... gikk desverre ikke videre til finalen i Dublin, men han kan skryte av at han har slått "Tutta" i år...... De hadde en konkurranse hvor hun var med (en ball nærmest et hull..eller noe sånt)..... og mannen lever jo på rosa skyer jo.....*hihi*

Ingen kommentarer: