tirsdag, august 21, 2007

ScrapJacked Effer #3





My fist time playing with the ScrapJaked blog. Here is my jack of Genevieve Simmons layout. I got inspired by her journaling and painting.
ja, ja....da var det min tur da....Det var så mange som snakket om denne ScrapJack på treffet på fredag, dum som jeg er lurte jeg vel på hvem denne Jack var *fnise*

Har aldri vært noe flink med disse utenlandske sidene jeg... har nok vært innom og tittet rundt omkring... men det har blitt med det...

Men når Heidi er så oppdattert på disse greiene prøver jeg jo å følge med litt da, innimellom... og etter å ha mast livet av Heidi på mail i dag, har jeg endelig skjønt hva og hvordan dette med ScrappedJack foregår...

4 kommentarer:

Heidi sa...

*fnis*...du har vel ikke akkurat mast Hilde.... layouten ble knallkul!!! Skikkelig stempelgal stil over denne løsningen!!!

Trine sa...

Skikkelig stilig LO! Tøff gutte-stil!

Ellen K sa...

WOW for en knall tøff lo;)

Salte sa...

Helt rå Hilde - digger de kule gutte LO'ene du produserer!