lørdag, september 08, 2007

God helg alle sammen!!

I dag har jeg vært på Dombås og holdt kurs for en gjeng med "stempelgale" damer der oppe.
Hatt en strålende fin dag, med masse stempling, og det er så gøy å bli kjent med nye fjes!!

Så hvis dere er her inne, tusen takk for en flott dag!!!

Under her viser jeg dere layouten som jeg hadde med i skisse-o-mania denne uka..
Liker godt disse nye arkene fra BG.


...............................
og en ting til, må bare fortelle dere det....... jeg reiser til Kreta ei uke i begynnelsen av oktober..... Gleder meg ufattelig til det, etter denne "semre" sommeren...
Har puslet litt med ideen siden i vår, at jeg og Anne en kollega /venninne av meg, skulle ta oss en rekrasjonstur utpå høsten..... og nå er det altså i boks!!!
*gledermeggledermeggledermeg*.......måtte bare si det.................



6 kommentarer:

Linda sa...

Tusen takk for at du likte stemplene så godt, Hilde! Det betyr kjempemye. :-)Jeg elsker jo alt du lager - du er knallflink altså!

Ha ei flott helge videre og god tur til Kreta!! :-)

Heidi sa...

Sukk...Kreta...det hørtes jammen fristende ut alstå!!!!!

Flott layout du har laget!!

Ha en flott søndag!!

Synnove Olava sa...

Kjempeflott LO...., høres deilig ut med en sensommertur til Kreta.... :-)

Ann-Helen sa...

Hei Hilde!

Takk for et kjempefint og koselig kurs på Dombås. Det ble litt av et maraton for min del (reiste tur/retur Oslo-Dombås på lørdag)
Slik er det når man har barn som driver med "risikosport" :)

God tur til Kreta....høres viduderlig ut!

marita sa...

hei Hilde. Tusen takk for en kjempefin dag på Dombås i går. Håper vi kan få spørre deg ved en senere anledning også. Vi lærte mye av deg.
God tur til Kreta-kos dere :-)

Mariannes Kort og Stempling sa...

Flott LO ;-)
Kreta - nei jeg vil IKKE dit !?!!!

Ha en stålende tur;-)