søndag, september 16, 2007

Visste dere at mamman til Stempelgal heter Lappegal???

*fnis* for det gjør hun altså... og her er litt av høstens kolleksjon fra henne...
Det meste er fortiden inspirert av Tone Finnangers Tilda..

Var hos henne i dag, og tok noen bilder... fant ut at jeg måtte være kjapp, for disse går unna som varmt hvetebrød. hun selger i bøtter og spann!!
Og det er ikke så rart, for flink her hun!!!

















































































































































































9 kommentarer:

MonaV sa...

ÅÅÅÅÅ så masse fint hun har laget
nå da.
Jeg har kjøpt mye fint av stempelgal
mamman jeg.....men nå fikk jeg lyst på mer.
Og jeg kan med sikkerhet si - de er
ENDA FINERE in real.Superflink er hun!!!

Trine sa...

Å så flotte figurer "mammalppegal" har laget! Jeg har virkelig sansen for den slags! Ja ho er skikkelig flink, det kan du hilse ho å si!
Du har noe å slektes på.. å du lever nå opp til det også Hilde, du og er flink!

Catrine sa...

Så mye flott hun lager! Wow!

Vibeche sa...

WOW masse flotte dukker hun har laget, jeg er helt imponert :)

Salte sa...

WOW - skal si du har arvet din mors kunstneriske evner!! Hils mamma og si jeg er imponert!!

gudrun sa...

Så masse flott moren din lager også, Hilde. Dere er to skikkelige hobbydamer. ;)

Tusen takk for kjempekoselig kommentar om de nye julestemplene mine (på bloggen min), det gjør meg SÅ glad! :-)

Berit sa...

ÅÅHHH! Her var mye lekkert! *dåner*
Mine dukker ligger halvferdige - tror jammen det kom en annen hobby i veien for dem... :)

Stikk en tur innom bloggen min - ligger no' der til deg! Takk for at du er den du er!

elin sa...

Du verden så mye flott mamma "lappegal" har laget, imponerende. Så flink hun er...og som mor så datter.

Kirsten sa...

Lappegal er kjempeflink!
Kjempemasse flott hun har laget!