onsdag, september 26, 2007


Ikke magnolia??!!! Kanskje jeg er syk??

Det er vel ikke ofte.......hmmm, er jeg syk montro...... Ja, det er nettopp det jeg er....
Har vært syk noen dager, og ikke orket så mye kreativt... men i dag er jeg litt bedre, og følte for å prøve noen av de nye stemplene jeg har kjøpt meg fra Stempelglede.
De har ligget her i over en mnd, uten at jeg har våget meg på de. I frykt for å misslykkes.....*rødme*.... jo, nettopp...rett og slett fordi jeg aldri har stemplet noe særlig med fotostempler...
Men i dag har jeg altså våget meg på det og her er resultatet... Fikk tips i bloggen til Gunhild http://stempelglede.typepad.com/stempelglede_blog/ hvordan jeg skulle fargelegge motiver.

Vær snill i dommen a jenter, for dette er jeg fersk på!!!



6 kommentarer:

Gunhild sa...

For et nyyydelig kort!!! Du mestrer definitivt dette, det er det ingen tvil om!! Kjempekoselig å se stemplene i bruk :)

Klem fra Gunhild

elsi sa...

Nyyydelig kort Hilde :) Rolig og flott i fargene, synes du klarer deg veldig bra i denne stilen jeg ;)

Hilsen elsi

PS: jeg har en link til deg i bloggen min, håper det er ok?? Hvis ikke, gir du bare beskjed så skal jeg fjerne den....

Trine sa...

Hei Hilde!
Det må jeg bare si, til å være fersk i fotostempel, er du utrolig flink til det! Dette ble jo kjempe nydelig!
Likte fargene veldig godt også!
Jo dette ble jo "bærre lækkert"!
Synes det er veldig greit å se noen produkter uten Magnolia også jeg. Synd om vi skulle se de så ofte at vi ble lei de også! De er jo så skjønne!
Ha en fin dag!

Scrappelise sa...

Det føste jeg tenkte før jeg så teksten din var: fy søren så nydelig!
det ER virkelig nydelig Hilde! Så da må jeg vel føge den linken din og se hvordan det er gjort..
Har du prøvd på fototransfer du? jeg har 2 mislykkede forsøk så langt. :(

Cathrines Creative sa...

Dette var jo bare helt utroig nydelig. Gleder meg til å se flere fra deg....

Klem

Ann-Helén Strandheim Olsen sa...

Hei Hilde!

Så nydelig kort du har laget! Behøver ikke være bekymret for at vi ikke liker dette vet du;)
Rålekkert var det!

Klem fra Ann-Helen