fredag, september 28, 2007

Heisann!!
Så er det helg igjen.... Og jeg har puslet litt i dag... Formen begynner å komme tilbake etter noen slappe dager..
I morgen reiser jeg til Papertrends for å holde kurs. Gleder meg til det.

Under her har jeg laget 2 posekort med dette damestemplet fra Stempelglede.... Det er jo bare såååååå nydelig.
























Og her kommer et kort jeg også har laget i dag.... savner sommern jeg, og derfor måtte jeg lage et litt maritimt kort..og så passer det jo bra nå..... har nedtelling..... for om 6 dager reiser jeg og Anne til Kreta.....juuuuuuuuuuhhhhuuuuuuuuuuu!!



5 kommentarer:

Cathrines Creative sa...

Lekre kort du lager, men jeg lurer sånn på hvordan du lager de inni jeg da????
Har du bilde av det og kanskje??

Klemmer fra Cathrine

Ann-Helen sa...

Du lager bare så lekre kort!!!

Scrappelise sa...

Takk for koselig besøk i blogen min Hilde! Og nå har du nye lekre kort her igjen, du fornekter deg ikke; kreativ og en egen stil i alt du gjør. Du har vel allerede fått den ørten ganger men du fortjener allikevel gaven som ligger til deg i blogen min. Ha en superduper tur til Kreta! p.s. ta med en blindassasjer da. Ønsker meg litt mer varme jeg.

Aud sa...

Åhhh, så vakre kortene dine er, med en stil som andre bare kan drømme om å ha...

Klem, Aud

elin sa...

Ååå så lekre kort du har laget.