onsdag, oktober 24, 2007

Hoppsann og heisann!!

Etter påtrykk fra tante, måtte jeg oppdatere bloggen min i dag!!
*fnis* Søt er du virkelig!! Du er jo stadig innom her i bloggen min for å følge med på meg og min verden, det er kjempekoselig og jeg tenker ofte på deg når jeg skriver mine innlegg her.
Tror ikke det er så mange andre i familien min som følger med i her faktisk.

Siden sist..... hmmmm.... har vært på "stempelscrap" messe på Lillestrøm.... kjempekoselig som alltid. Etter messa dr Heidi og jeg på scrappetreff på Papertrends. Der var det "stinn brakke"..
Så koselig å snakke med dere alle!!

Skal jeg nevne noe spesielt som jeg opplevd og/eller lagt meg på minnet, må det være:

* de nye julearkene til Gudrun, Lene og Vibeke....nydelige.
* jeg har endelig lært meg å bruke overlays, noe jeg har slitt lenge med å få til..
* Har fått snakket med og ledd sammen med mange herlige damer!! *fnis*
* planlagt neste messe med Heidi, Gudrun og Tove.....Vår stand blir nok noe utenom det vanlige ja. *fnis*
*har prøvd å lære Rita totning, uten hell.
*fått lovnad om julekort......

Layouten under her var mitt bidrag i All in på Minneriket denne runden.
Og jeg gikk videre til neste runde, som blir en duell. For nå er vi bare to igjen ved hvert bord...spennende spennende.

Så får dere ha en fin dag alle sammen, og til deg tante, ha en fin dag i Valdres og hils kjente.


5 kommentarer:

Salte sa...

Denne LO'en ble såå sinnsykt kul!!!! så jeg måtte jo lifte deg med en gang... til og med før du ble ferdig..

Scrappelise sa...

Fin LO Hilde! Høres ut til at det skal bli supermesse på dere til neste år da, blir spennende å se.

Rita sa...

Hei og takk for sist :)
Så koselig å scrappe sammen med deg igjen, tross litt språkforvirring LOL. Siden din ble bare knall stilig. (Enda flottere IRL). Takk for masse super inspirasjon og masse latter i helgen. Ha en fortsatt fin-fin uke.

*klem*

Lene S sa...

Hei! Og takk for sist! Kjempekoselig å prate med deg :o) Ble fryktlig nysgjerrig på hvilke ville ideer Gudrun og Tove ga dere.. Det må jo bare være noe muffens når de to er involvert! LOL

Veldig fin side forresten! Skikkelig tøff:o)

Anonym sa...

Hei, hei Hilde!
Velkommen hjem fra Kreta!
Fint å lese at du hadde det fint på messa i Skedsmohallen....jeg kom ikke dit fordi jeg var syk...

LO'en din er bare så kul da, Hilde!!
Morsomt å se at man kan gjøre noe gøy med bildene selv om ungene blir større. Er liksom bare LO'er av bebiser overalt synes jeg....(he-he)

*klem fra pilfinken*