søndag, oktober 28, 2007

Halloysen!!

Helga er snart på hell.
Jeg har vært på Papertrends i dag, hvor jeg har holdt julekortkurs.
Vi har laget to kort, og her under kan du ta en titt på de.
Noen av deltagerene måtte gå før kurset var over, og da er det greit at de kan ha noe å se etter for å få montert de siste detaljene.

Ellers fyker dagene avsted for meg. I kveld har vi vært i bursdag til den ene søstra mi. Og der fikk vi servert Tapas......nam nam.. Det var helt nydelig !!!

Kan ellers fortelle at jeg og guttene er "hjemme alene" fortiden. Stempelgalmannen min er på jobb i India. Fikk tlf fra han i går, og det var visst litt av en opplevelse. Masse nye inntrykk og opplevelser.

fortsatt god helg til dere alle sammen!





















15 kommentarer:

Gunhild sa...

Kjempeflotte kort begge to!! Heldige de som var på kurset ditt og fikk lage disse!

Klem fra Gunhild

Synnove Olava sa...

Hei Hilde!
Så utrolig flotte kort dere laget i går. Prøver å få det til slik at jeg kan komme på kurset du skal ha den 17. november. Håper bare at det blir plass til meg!
Du er virklig en kjempeinspirasjon, ihvertefall for meg, og jeg ser ofte på hvordan du lager kortene dine når jeg skal lage kort, noe jeg gjør mer og mer av!

Ha en fortsatt scrappende gal søndag!

Synnøve

Catrine sa...

Så lekre kort! Heldige de som var på kurset ditt! :D
Ha en fortsatt flott søndag!

Stine sa...

Kjempefine kort-skulle gjerne vært på kurset ditt !
Du får rope ut dersom du tilfeldigvis skal til Bodø en tur, tror nok vi er mange her som ønsker kurs! :)

tessa'en sa...

så nyyyyydlige kort!!

Kirsten sa...

Lekre kort! Inspirerende som vanlig!

Anonym sa...

hei, jeg er helt ny og snublet innom siden din. Siden den dagen har min "kortverden" nådd en annen dimensjon... Jeg er stort imponert over alle kortene du lager å så flotte de er!!!
Jeg lurer på hvem som selger Magnolia-stempler - de er jammen søte :)
Vil takke deg for inspirasjon og motivasjon til å fortsette og å starte med scrapping :) Takk

HegeT sa...

Supertøffe julekort.
Har skikkelig sansen for stilen din, den er så rik på detaljer og såm finesser, som gjør kortene dine helt spesielle.....digger.....digger.....digger

Klem
HegeT

Pilfinken sa...

Hei, hei Hilde!

Utrolig lekre kort dere lagde på kurset på Papertrends......
Må prøve å komme meg på et kurs der en gang jeg også:) - bor jo like i nærheten!!

Anonym sa...

hallo!er innom å kikker på sidene dine rett som det er.har darlig samvittighet for alle fine kort som ligger gjemt i skuffene.skal få laget ett hjørne der de kan stå fremme.morsomt å se på alt det fine du lager.stolt av å være "tjukke slekta" line`rt

Anonym sa...

Som alltid Hilde,flotte kort,
og du inspirerer meg til å lage hjemmelagete julekort i år ;-)

Marit-Lesja

T:o)ve sa...

*dåne*
Åååå som jeg skulle ønske jeg kunne vært med på kurs hos deg!!!
Det hadde vært helt digg ;o)
Kortene er bare helt rallemax :o)

Gleder meg til neste messe, kan bli en uforglemmelig opplevelse LOL!

Salte sa...

Dååne... nydelig nydelig

Anonym sa...

Hei Hilde!
Takk for et kjempebra kurs!
Fint at du fikk lagt kortene ut så kjapt :-)(for oss som måtte gå tidlig..). Jeg fikk fullført mitt siste i går kveld. De ble så fine så :-)

Det er ikke alt jeg husker fra kurset..... Hva het den tusjen vi lagde skygge med??

Hilsen Kristin

HegeT sa...

Hei igjen.....

Sjekk bloggen min, jeg har gitt deg en "award".....

Klem HegeT