fredag, november 09, 2007

Jeg reiser!!!!!!!!

...men blir bare borte i helgen da.... *fnis*
Om et par timer reiser jeg til Gøteborg. Skal være med Magnolia på Jingel Jangel messe i helga. Holde kurs for dem, og henge rundt med Linda Muhr. *gledermeggledermeg*

Har vurdert fram og tilbake i hele dag om jeg skal våge å dra... for jeg har vært syk et par dager.
Men nå har feberen sluppet taket, og det er bare den grusomme hosten igjen...
Har hamstret hostedempende, fishermans friends og godt pågangsmot... så får vi se hva det blir til...
Hvorfor skal jeg alltid bli syk når det skjer noe gøy???

Så da snakkes vi da!! Engang over helgen!!

Klem






















7 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder oss til julekortkurset, jeg skal tipse dem om å kikke litt her først så dem blir fristet:-)håper mange blir med. Jeg håper også at formen din holder gjennom helga. GOD TUR OG GOD HELG:-)nyt dagene og messa...PS: KJØP MED GODIS TIL MEG :-)
Søster'n

Anne sa...

Du er bare sååååå flink på å lage Magnoliakort. Håper at du igjen kan komme til Stavanger og holde kurs igjen for jeg fikk ikke med meg kurset forrige gang.

Utrolig lekre julekort du har laget.

kos deg masse i Sverige, også håper jeg at du blir litt friskere i kroppen.

Synnove Olava sa...

God tur til messen i Sverige... :-)
Kos deg og bruk masse penger..

Kortene dine er som vanlig utrolig flotte... :-)

Pilfinken sa...

Atter en gang helt nydelige kort, Hilde!

God tur til Jingel Jangel i Sverige.
Kos deg og ha en flott helg.

Klem

Anonym sa...

God tur Hilde, og kos deg masse.Håper formen blir bedre.....
.....og du....ikke glem å handle til meg da!!!hi hi

Klem fra MonaV

Malin H sa...

Hej Hilde!
Tusen tack för min privatlektion förut idag!! Tack för alla värdefulla tips! Har redan inhandlat en vattenpensel och prövat! Tack!
Det var roligt att träffa dig! Hoppas vi ses fler gånger!!!
Klem :-)

elizabeth sa...

Lekre kort som vanlig fra deg, Hilde!!! Alltid masse inspirasjon å hente her:) Håper gøteborg var morsomt og at du er fornøyd med kurset du holdt. må få høre mer om det neste gang vi sees:)
Ha en glad uke med plenty av scrapping:D