tirsdag, november 13, 2007

Jeg burde ikke............

reist til Gøteborg i helgen.... for jeg ble ikke friskere på turen :-(
Reiste altså på tur til Gøteborg på fredag. Var invitert av Magnolia på en messe de skulle ha der nede.
Koselig tur var det da, har hatt det helt topp sammen med Linda Muhr hele helgen.. Vi har snakket og ledd og virkelig kost oss. Linda er en unik person som jeg setter stor pris på.
Men som sagt så ble jeg ikke friskere på turen, snarere tvert imot. Og i går måtte jeg en tur til legen. Det resulterte i en ny antibiotikakur.
Så nå sitter jeg her da... og syns synd på meg selv.

Tusen takk til Tone på Papertrends og, som en reddende engel sånn på tampen av turen!!

Under her viser jeg dere siden som jeg hadde med i skisse-o-mania forrige uke. Og tenk den fikk en 2. plass!!

Ha en fin dag!!






6 kommentarer:

Lene S sa...

Synd du ble dårlig, men det var sikkert veldig koselig å være i Sverige, og spesielt å være sammen med Linda!

Knalltøff layout. Morsomt med tømmer-overlayen.

Riktig god bedring Hilde!

Malin a.k.a. Boop sa...

Hei!!
Fint du hadde en koselig tur! Høres skikkelig artig ut å være på Jingeljangel med Linda Muhr. Kjipt at du ble sykere, da.. Ønsker deg riktig god bedring!

Nina sa...

Så tråki å bli syk på en sånn tur da. Riktig god bedring!! Og jammen må du være frisk til helga - både fordi det ikke er hyggelig å være syk og fordi jeg skal på kurs på Papertrends ;-)

Berit sa...

Uffda-- ikke bra at du ble sykere av turen. Men flott å høre at det tross alt var en fin tur!
God bedring!!!!

Klem

muhren sa...

Krya på dig vännen!

jag tänker på dig och längtar tills vi ses igen, nästa gång får väl jag åka till dig! ;)

Pilfinken sa...

Synd du ble dårlig Hilde!!
Jeg gjetter at du har hatt det hyggelig likevel...
God bedring Hilde!

LO'en din er bare helt knall-tøff!!
Har studert den flere ganger allerede;)

Klem