onsdag, november 14, 2007

Utfordring!!

Har vært i denne bloggen http://alskarsott.blogspot.com/ noen ganger for å hente litt isnpirasjon. En utrolig flott blogg som dere bør ta en titt i.. og i går tråkket jeg rett opp i en liten utfordring der inne... som jeg nå tar med videre.

Av de som kommenterer her inne i min blogg innen midnatt torsdag, trekker jeg ut 3 stk som får en liten hjemmelaget ting i posten før jul... en liten julepresang. Så kom igjen jenter!!!

Det eneste som er kriteriene er at du selv har en egen blogg og kan føre utfordringen videre.

Klar , ferdig, gå!!!! hihihi


Under her er det et clearalbum jeg laget her i høst, til Ett Trykk sin oktoberutgave.

9 kommentarer:

Sofia sa...

Helläckert clearalbum.

Nina`s Rosa verden sa...

Hei Hilde!
En liten hilsen fra meg med ønske om god bedring med forkjølelsen. Håper du blir bedre med `medusin`:-)
Moro med utfordring også!!!
-Og for et nydelig clear album!!!

Pilfinken sa...

Lekkert album Hilde!!

Kjempegøy med en utfordring....

Connie sa...

Super lækkert album du har lavet, Hilde.

Dejligt med alt den inspiration jeg altid kan hente her på din blog.

HegeT sa...

For en koselig ide.
Den skal jeg bringe videre.....

Og det albumet ditt er jo et lite kunstverk....
Må jo ha tatt evigheter av tid..*puh*...

Håper medisinene du har fått gjør deg fort frisk.
Ingeting er jo værre enn å være syk.
God bedring.

Klem HegeT

Anonym sa...

hei god bedring kos fra hedda

Malin H sa...

Så fint album Hilde!
Du är så duktig på de små detaljerna!
Har fått så många komplimanger för mitt kort!!! Så en liten award till dig i min blogg fick det bli!!!Klem!

neeta sa...

Moro utfordring, skal ta den med videre! :)

Og nyyyydelig clearalbum, jeg så det i Ett trykk!

Lene S sa...

Hei Hilde! Så koselig utfordring, og for et herlig clearalbum!

Så du lurte på stemplene...nå er de endelig kommet. (Lovlig sent...men godt ;o) Jeg er utsolgt for masse allerede, men her finner du foreløpig alle enda :o)
http://www.papirgleder.no/
index.php?cPath=36_390_737

Ha en fiiin ffredag og god helg!

Klem!