fredag, november 23, 2007

Hei alle sammen og god helg!!

Litt nytt fra meg sånn på tampen av uka.
Her jobbes det for fullt om dagen. og jeg prøver å tenke at det ennå er lenge igjen til jul....... men er det virkelig det.... ???
Vet ikke om jeg rekker alt jeg har tenkt før jul i år heller jeg.... men jeg må få startet med julegavene snart.... og ikke minst julekortene... til eget forbruk.... fra nå av er det helt slutt på å ta opp flere bestillinger på kort før jul... og heller ikke flere kurs.... for i desember vil jeg har fri til å gjøre akkurat det jeg har lyst til.
Tar på meg nye oppdrag i det nye året.

Holder på å planlegge noen nye kurs på Papertrends i 2008. Så følg med hvis du har mulighet og lyst til å bli med. Kommer med mer info når alt er i boks.

Denne helga går med til å stå på julemesse for mamma.. Hun har en stor stand på en lokal messe. Og hun selger så mye fint denne gangen..... skal se om jeg får tatt et bilde av standen i morgen...

God helg!!

Layouten under laget jeg til skisse o mania denne uken.
og under der igjen et kort jeg har laget med stempler jeg har fått av Banglamarie...Heldige meg.... (sjekk link til hennes side under mine linker)



5 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til å se på standen til mamman din i morra Hilde....jeg vet hun lager masse fint..shoppe shoppe!!!
Ses i morra!!!

Klem fra Mona

Anonym sa...

Skjønner godt du vil ha"fri" i desember,tenke det er jo bare en måned igjen.......

Ang. kurs,nesten så jeg har lyst til å dra på papertrends en gang til neste år,om du ikke kommer hit en tur over nytt år da.....
Forresten skal vi ha et lite treff her hjemme hos meg på søndagkv. flere fra kurset på Dombås som kommer.Blir nok trivelig.

Marit-Lesja

Malin H sa...

Verkligen helt underbara saker du skapat!
Jag tackar dig för inspirationen!
Kram på dig!!!

T:o)ve sa...

*Bare hopper innom for å si god helg til deg min venn*
Nydlige sider og kort du har laget¨!
Kosemoseklem!

Pilfinken sa...

Layout'en du har laget her fikk faktisk min stemme:)
Kortet du har laget er kjempefint!!

Kos deg på standen til mamma'n din i helgen!

Ha en koselig førjulstid

Klem Ann-Helen