onsdag, november 28, 2007

Latt meg inspirere!!

Følte for å få litt nye elementer og litt ny vri på mine kort.
Og etter å har vært i Sverige og handlet litt nye ark, noen ufattelig fine noen så ble jeg inspirert til å prøve litt nytt.
Arkene kommer fra Maja Design og finns å kjøpe hos http://www.dekoreramedmera.se/

På det første kortet her har jeg blitt inpirert av Linda til å male med distress på en anderledes måte. Linda forklarte meg litt om dette når vi traff hverandre sist, og dette måtte jeg jo prøve.
http://www.muhrenssida.com/

Du ser kanskje at på disse kortene har jeg "rufset" mindre enn jeg pleier å gjøre, og det er bevisst!!! eg har nok kjempet litt imot, men det er gøy å prøve noe som ikke er helt meg også.










På Dette kortet her har jeg latt meg inspirere av et kort jeg fant i denne bloggen :http://marjas-scrapfun.blogspot.com/2007/10/crisscross-kerstkaart.html
Marja har her laget et kort på en måte som jeg falt pladask for, så dette måtte jeg prøve!!
Jeg har laget kortet på samme måte som henne men med min egen stil....
Thanks for inspirations Marja!!










10 kommentarer:

_Kine sa...

Fy søren, så utrolig flotte kort, Hilde! Du er knallflink!

petra/paradise sa...

nämen oooj vilka fina kort du gjort vännen, som alltid! =)
De som kommer få dem kan skratta sej lycklig =)
Hoppas allt är bra med dej å så? =)
Börjat inhandla några julklappar än? ;)
Jag fick ditt mail förresten, vet inte om jag svarade på det.
Men stort tack till dej!!
KLEM Petra

Anonym sa...

Nydelige kort Hilde.
Klem
May-Britt

muhren sa...

Åhhhhh Hilde vilka underbara kort!
Visst är papprena underbara!

Nu fick du mig pysselsugen undra om jag kan hinna något i kväll!!!

kram

Linda

Inger Marie sa...

Så stilige julekort Hilde!!
Likte godt det i svart hvitt :)


Ha en fin kveld!!

go klem fra Inger Marie

SasSa sa...

Drop dead läckra kort du gjort Hilde! Blir alltid så inspirerad när jag kommer hit! Du har så mycket fint på. Allt blir så snyggt.
Kram SasSa

Petraso sa...

Såååååååååååå snyggt Hilde!

neeta sa...

Nydelige kort, som alltid! :) Likte veldig godt det nederst, må kanskje prøves her også :)

HegeT sa...

ÅÅÅåååhhhh, så fine de ble!!!
Litt anderledes, men alikavel med en tutch av "galskap"....
Og skikkelig julestemning fikk jeg..

Klem fra
HegeT

Malin H sa...

Wow!
Hilde dom är helt fantastiska!!!! Allihop! Jag älskar dina kort, din stil! Så fint!!!
Klemmer
Malin H