torsdag, november 01, 2007

Da går ferden til Bergen!

Sammen med Stempelgalmannen og den yngste Stempelgalsønnen, setter jeg i morgen ettermiddag kursen mot Bergen. Det blir en weekend der borte, hvor jeg skal holde kurs hos www.papirgleder.no både lørdag og søndag.
Koselig å bli invitert bortover og jeg gleder meg til å treffe masse kreativer damer!!!!!

Under her legger jeg ved litt juleinspirasjon for dere som har lyst å begynne med julekort.
På tide å starte vet dere!!! jeg har laget julekort i flere måneder allerede jeg!!
På kortet under har jeg brukt stempler fra Papirgleder og Tove design.


6 kommentarer:

Rita sa...

Så flott kort (som alltid) Toves stempler er bare så helige. Kos deg masse i Bergen, og ha en fin helg :)

*klem*

Anonym sa...

Hilde ! vi ses på JJ i Göteborg kommer på Lördagen och ev pysslar eller om jag ska rycka in och jobba en stund men många timmar är bokad på mässan för att träffa alla underbara tjejer!

Ska bli skoj och ses igen!

Petraso

Synnove Olava sa...

God tur til Bergen, håper du får en koselig helg med scrappende gale bergensdamer... :-)

Supersøte kort med tove stempler...

Klem fra Synnøve

Gunhild sa...

Kjempefint julekort!

Jeg har gitt deg en 'award', sjekk bloggen min :) Ser at du har fått den av flere, men ville gi den til deg likevel!

Klem fra Gunhild

alfi sa...

hei.sitter å beundrer en lo du lagde for en stund siden. det var til en konkuranse på scrapping.no. den med de lyse fargene. og da lurte jeg på hvor du får tak i sånne gjennomsikige blomster hen? ser ut som vellum... har sett heidi (hetal) har brukt sånne også. knallfine.. klemmer fra lene

Anonym sa...

Åhhh...sånn julekort vil vi lære 5. desember !