fredag, november 30, 2007

Første søndag i advent!

På søndag er det sørste søndag i advent, og i den forbindelse fikk jeg lyst til å vise dere husets advensts stake.. Var så lie den gamle jeg hadde at jeg måtte finne på noe nytt.... og når jeg fant disse tallene, kom jeg på ideen...ble den ikke fin.



















Under her er et kort jeg har laget etter inspirasjon fra : http://www.prickiform.se/
På Jingel jangel hadde de laget noe lignende, som jeg selvsagt måtte prøve....hihi..
Et slags trekkspill julekort.






Så tilslutt i dag, et julekort som jeg har laget med ark og stempler(snømann og hjørnestempel) fra Vibeke Spigeseth.
En ufattelig flink designer!! http://vibekes-scrapblog.blogspot.com/
Stemplene fikk jeg av Vibeke når jeg traff henne på Jingel Jangel i Gøteborg.
Tusen tusen takk Vibeke!! Du er sååå snill!!
Den heklede snøfnugget har jeg kjøpt på en lokal julemesse.
Noen har lurt på bokstavene.... de er fra QK Bright, stanset ut i brun mosegummi.




11 kommentarer:

Anonym sa...

Ta vaara på dig Hilde så du inte blir sjukare...

Otroligt fint kort... men hur har du gjort med bokstäverna... chipbord papp i Cb??? Dom är otroligt fina!

Advent stacken din är otroligt fin!!!!

Ta vare på dig och hoppas messen blir bra om det blir någon?
Mamma dins saker är så otroligt fina!

kramardin vän Petraso

Berit sa...

Så fin adventstaken ble - stilfull!
Og kortene er også herlige!!

Ha en fin helg - og fortsatt go' bedring! KLEM

Moia sa...

Kjempefin adventsstake, jeg har ikke tenkt på det ops. Nydelige julekort også. Ta vare på deg selv, slik at du blir fortere frisk, god bedring.
Klemz

_Kine sa...

Å, så smart med tallene på lysene! Den idéen må jeg stjele tror jeg. Og nå har du overbevist meg om at jeg må ha merry and bright også ;)

Monica sa...

Det trekkspill kortet var råkult!! Kjempefint! :) Adventsstaken vår ser også sånn ut i år (bortsett fra kulene), gleder meg til å tenne den, det nærmer seg nå! :)
Ha en super adventstid.

Mariannes Kort og Stempling sa...

Det er alltid en fryd og titte i mappa di, sååå mye flott ;-)
Ha en strålende adventstid...

HegeT sa...

For en superlur idè med kubbelys med tall....
*kremt*....tror kanskje at jeg adopterer den....

Og som alltid er kortene du lager en fryd for øye...!!!...

Ha en koselig førjulstid.
Klem fra HegeT

neeta sa...

Så utrolig nydelig adventstake! :)

Og tusen takk for kjempehyggelig hilsen i bloggen min :)

Hilsen Anita

Pilfinken sa...

Så fin adventstaken din ble Hilde!
Smart med de tallene på lysene....

Kortene dine er jo bare helt nydelige!!

Klem fra Pilfinken

MalinH sa...

Tusen gtack för det superfina påskortet!!!
Jag gillar det massor!!! Hur kunde du veta att min favoritfärg är turkos??????
Tack söta!!!
Kram kram

Salte sa...

Gosj altså - jeg er allerede blodfan og du slutter aldri å imponere!!