torsdag, november 29, 2007

Henger i stroppen!!

Her skal jeg si deg at det går for seg om dagen.
Vi har kjøpt oss både ny seng og sofa......vræææææææææl!!*gledeshyl*
Kan også fotelle at jeg har gjort noen grep, slik at jeg får mindre jobbing og mer tid til kursing over nyttår. Grepene er tatt både ang jobber jeg har hatt og DT oppgaver.Så da får vi se om kreativiteten og ikke minst tiden kommer til meg!!

Og etter forrige helgs gode mottagelse av mammas ting på messen vi var på, bestemte vi oss for å stille også i Fjellhallen på julemesse førstkommende helg. http://www.fjellhallen.no/artikkel/les/130/30/
Problemet er bare at jeg ble syk igjen denne uka, og kan ikke stå i fjellhallen hele helga.....Det var i utgangspunktet Kari og jeg som skulle stå der, men nå har vi vært så heldige å få hjelp av Line og Tove til å hjelpe oss litt. Slik at jeg kan komme meg til hektene igjen!!
Formen er oppadgående nå, så sant ikke legen ringer og sier noe annet, etter prøvene som ble tatt.......*krysser fingra*

Ellers kan jeg fortelle at vinteren har kommet til oss de siste dagene... snøen har lavet ned, og det ser riktig så julete ut.

LO'n under her er min tolkning av en skisse til skisse-o-mania denne uka.
Takk for alle stemmene jeg fikk!!

Ha en fortsatt fin uke!!


1 kommentar:

Kicki sa...

Ååååh vad mycket fint det fanns att titta på i din blogg!!!
Kul att du hittat till min blogg, tack för kommentaren!
Kram Kicki