lørdag, desember 08, 2007

HELDIGE MEG!!

I forrige uke fikk jeg spørsmål fra Malin/Boop, om jeg kunne tenke meg noen av hennes stempler.. Hun ønsket at jeg kunne lage noe med hennes stempler.......*dåne* selvsagt ønsket jeg det!!!!!
Og jeg ventet ikke lenge, for innen et par dager lå det en pakke i postkassa mi..... med ALLE hennes stempler...*dåne igjen*
Syns de var så herlige, jeg har allerede malt mange motiver, men foreløpig har jeg bare rukket å lage noen få kort... tiden flyr fra meg.
Men her er hvertfall et par kort med hennes stempler. Og har du også lyst på disse stemplene finns de å kjøpe her: http://papiliostamps.blogspot.com/

TUSEN HJERTLIG TAKK MALIN!!! FOR EN HERLIG FØRJULSPAKKE!!!













8 kommentarer:

Malin a.k.a. Boop sa...

Åhh... så fine! Du er superflink!!

Elzie sa...

Vilka fina stämplar - OCH kort!! Du gör så fina saker så man "dånar".
Hoppas ni har en bra andra advent.
Kram Elzie

Mariannes Kort og Stempling sa...

Nydelige kort ;-)

HegeT sa...

Gosh.........så lekre!!!!!
Og heldige meg er også blitt eier av et kunsverk fra Stempelgal.....

Og i dag kom julemusene i posten... de var jo enda finere i virkeligheten, og de har allerede fått hedersplassen i stua...

Klem
HegeT

Miaa sa...

Vilka vackra kort!
Stämplarna är underbara dom också, ska genast gå in på sidan för en närmare titt!!
Tack för mycket inspiration!
MVH Miaa

eba sa...

wow. Ja, heldig er rette ordet! Herlige kort med herlige motiver! :D

Sanna F sa...

Å vilka underbara kort!!!!!

Lisbeth sa...

Åhh så mye flott du lager! Så gøy å finne en som lager kort med like mye blonder og krams som jeg gjør!!! Takk for titten!
Mvh Lisbeth